У неким хотелима Хонгконга госте – због епидемије – опслужују роботи
САМИ ПОЗИВАЈУ ЛИФТ, ПРОНАЛАЗЕ СОБУ ГОСТА, ЧЕКАЈУ ДА ПРЕУЗМЕ ПОРУЏБИНУ...
У НЕКИМ хотелима у Хонгконгу – да би били смањени контакти између гостију и персонала – међу послугу су укључени и роботи.
Први је то учинио велики хонгконшки хотелски оператер LHotel Group.
Свом првом роботу дао је име Геније.
Он и још два његова `клона` са вештачком интелигенцијом опслуживаће госте у 432 собе.
Достављаће им храну, укључујући госте који су у карантину.
Дневно `одрађују` 130 до 150 наруџбина.
Неким костима је привлачно и да се фотографишу са роботском послугом.
Оператер у контејнер робота убацује наручено и одређује му број собе. Робот све остало одради сам.
Позив лифт, проналази собу, обавести госта о доласку и чека док не преузму наруџбину.
Након сваке посете, сваки робот се одмах дезинфикује.