Ел Зеро у серији током прве половине 2012!

У КРАГУЈЕВЦУ ПОЧЕЛА ПРОИЗВОДЊА

ПРОБНЕ СЕРИЈЕ НОВОГ ФИАТОВОГ МОДЕЛА

  • У пробној серији биће произведено између 20 и 40 аутомобила који ће бити тестирани у Фиатовим испитним центрима, али и у друмској вожњи у различитим временским условима
  • Светска премијера новог Фиатовог модела, који има радни назив Ел Зеро, планирана је за почетак марта на Женсевском сајму аутомобила

        КРАГУЈЕВАЦ, (ФоНет) - Компанија Фиат аутомобили Србија (ФАС) почела је производњу пробне серије новог модела који ће се производити у Крагујевцу.

        Све информације о новом моделу и производњи пробне серије ФАС држи у строгој тајности.

        Према незваничним информацијама, у пробној серији биће произведено између 20 и 40 аутомобила који ће бити тестирани у Фиатовим испитним центрима, али и у друмској вожњи у различитим временским условима.

        Почетку производње пробне серије присуствовали су председник Србије Борис Тадић, премијер Мирко Цветковић, бивши и садашњи министри економије, Млађан Динкић и Небојша Ћирић, градоначелник Крагујевца Верољуб Стевановић и многобројни Фиатови гости.

        Они су у колони са тридесетак аутомобила нешто после 14 часова ушли у крагујевачку фабрику аутомобила.

        За представнике медија Фиат није омогућио приступ фабрици, јер нова опрема и активности везане за производњу новог модела, како је саопштено из ове компаније, представљају индустријску тајну.

        Према ранијим најавама, светска премијера новог Фиатовог модела, који има радни назив Ел Зеро, планирана је за почетак марта на Женсевском сајму аутомобила.

        Планирано је да серијска производња почне у првој половини 2012. године.

Фиат свој „потпуно нови модел” крије од јавности

  • Од стратешке је важности да опрема која се примењује при производњи, као и карактеристике новог модела, остану неоткривени, саопштила је компанија ФАС 

        КРАГУЈЕВАЦ, (ФоНет) - Компанија Фиат Аутомобили Србија (ФАС) саопштила је да за представнике медија не омогућава приступ фабрици, с обзиром на чињеницу да нова опрема и активности везане за производњу новог модела представљају индустријску тајну.

        „Од кључне је стратешке важности да опрема која се примењује при производњи, као и карактеристике новог модела, остану неоткривени“, саопштила је компанија ФАС.

        Из тог разлога, наводи се у саопштењу, нећемо бити у могућности да медијима обезбедимо приступ фабрици до светске премијере модела „Л-Зеро“ на Салону аутомобила у Женеви у марту 2012. године.

        „Тек после тога омогућићемо организоване посете медија фабрици, у складу са Фиатовим процедурама“, закључује се у саопштењу.

        Удружење новинара Србије и Независно удружење новинара Србије протестовали су због одлуке Прес службе председника Србије и компаније Фиат да снимање посете Бориса Тадића и Мирка Цветковића тој фабрици дозволе само Тањугу, уз образложење да је реч о „уобичајеној процедури приликом стварања потпуно новог модела“ аутомобила.

Динкић „газда” у Крагујевцу

као да је још потпредседник владе

  • Динкић је објаснио да су, после децембра 2009. године када су Италијани уплатили првих 100 милиона, данас додали још 66 и почетком следеће године уплатиће још 33 милиона чиме ће у потпуности испунити своју уговорну обавезу
  • Бивши министар економије и регионалног развоја је рекао да је највећа вредност целог пројекта што ће вредност извоза аутомобила из Крагујевца и извоз ауто компоненти бити 2,5 милијарди евра и чинити једну трећину укупног српског извоза
  • Произведено првих 15, од укупно 150 аутомобила прототипске серије који ће служити за разне врсте тестирања - од тестова оптерећења и издржљивости, до креш тестова

        КРАГУЈЕВАЦ, (ФоНет) - Фиат је уплатио додатни оснивачки капитал у заједничком предузећу од 66 милиона евра, а Србија додатних 33 милиона евра, изјавио је лидер Уједињених региона Србије (УРС) Млађан Динкић, после данашње посете компанији Фиат аутомобили Србија (ФАС).

        Динкић је објаснио да су, после децембра 2009. године када су Италијани уплатили првих 100 милиона, данас додали још 66 и почетком следеће године уплатиће још 33 милиона чиме ће у потпуности испунити своју уговорну обавезу.

        Бивши министар економије и регионалног развоја је рекао да је највећа вредност целог пројекта што ће вредност извоза аутомобила из Крагујевца и извоз ауто компоненти бити 2,5 милијарди евра и чинити једну трећину укупног српског извоза.

        Да није било Фиата, никада у Србију не би дошли Бош ни Континентал, као два највећа европска произвођача ауто делова. Сада у Србији већ ради 120 фабрика аутокомпоненти, рекао је Динкић, који је присуствовао силаску првих 15 прототипова аутомобила новог модела који ће се производити у Крагујевцу.

        Динкић је навео да је данас произведенено првих 15, од укупно 150 аутомобила прототипске серије који ће служити за разне врсте тестирања - од тестова оптерећења и издржљивости, до креш тестова.

        Када се заврши тестирање по технолошком редоследу, почеће пробна, а потом и серијска производња, рекао је Динкић.

        Србија ће тада коначно почети да извози производе високе технолошке вредности. Управо ће Крагујевац бити град у коме ће почети производња једног озбиљног производа као што је аутомобил, а 80 одсто компоненти за њега биће произвођено у фабрикама у Србији, рекао је Динкић.

        Динкић је, позивајући се на италијанске партнере, најавио долазак нових произвођача ауто делова који ће градити нове хале у индустријској зони у Грошници.

        Највише радника ће се запослити у индустрији ауто компоненти јер ће их, поред 2.400 људи који ће радити у ФАС, у фабрикама компоненташима бити вишеструко више, рекао је Динкић.

        Градоначелник Крагујевац Верољуб Стевановић је рекао да су у току завршни радови на изградњи инфаструктуре, прилазних путева и мостова неопходних за несметано одвијање саобраћаја до Фиатаове фабрике.

 

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари