Меркелова у изборној кампањи и супруга и домаћица

УПРКОС ТОМЕ ШТО АНКЕТЕ ПОКАЗУЈУ ДА БИ ЗА ЊУ ГЛАСАЛО ДВОСТРУКО ВИШЕ БИРАЧА НЕГО ЗА ЊЕНОГ ГЛАВНОГ РИВАЛА ШТАЈНБРИКА

  •  Немачки бирачи ће убрзо имати прилику да сазнају да се муж Ангеле Меркел ретко жали на њене кулинарске и домаћичке способности, сазнао је магазин „Фокус“ из једног предизборног проспекта њене Хришћанско-демократске уније (ЦДУ)
  •  „Мој муж се ретко жали... једино на колачима је за њега увек мало прелива... он је, једноставно, син посластичара“, открила је Меркелова својим бирачима о свом мужу, Зауеру, рођеном 1949. године у Хозену, месту које Лужички Срби зову Хозња

         НЕМАЧКА канцеларка Ангела Меркел која, по анкетама, без обзира на афере у редовима својих демохришћана и америчко шпијунирање, и даље важи за неприкосновенг фаворита, показаће у изборној кампањи да је и супруга и домаћица, осим тога што је политичар и физичар.
         Меркелова ће у центру „вруће кампање“ стајати, не само као политичар, већ, као човек - супруга и домаћица, чији се муж ретко „жали“ на њене кулинарске и домаћичке способности, сазнаје магазин „Фокус“ из једног предизборног проспекта њене Хришћанско-демократске уније (ЦДУ).
         У проспекту на 24 стране више од 60 милиона немачких бирача могу да сазнају о „десет разлога зашто да гласају за демохришћане“, али и о Меркеловој, приватно. У овом проспекту, који још није објављен, а у који је „Фокус“ имао увид, муж Меркелове, професор Јоахим Зауер се ретко жали на њене кулинарске вештине, рецимо, на чорбу од кромпира или ролнице.
         „Мој муж се ретко жали... једино на колачима је за њега увек мало прелива... он је, једноставно, син посластичара“, открила је Меркелова својим бирачима о свом мужу, Зауеру, рођеном 1949. године у Хозену, месту које Лужички Срби зову Хозња.
         Зауер је син једног посластичара, доктор квантне хемије с огромним професионалним искуством - европским и америчким, отац два одрасла сина из првог брака и, деда. Поводом брака, Меркелова каже да њен први брак из студентских година, на жалост, није могао дуго да издржи, а тек на половини проспекта долази на ред политика и „10 разлога за ЦДУ“.
         Меркелова се тренутно налази на годишњем одмору са супругом Зауером, а врућа фаза изборне кампање, у којој све теме могу постати изборне и у којој се може водити и "рат плакатима", тек се очекује. За разлику од Меркелове, која својим бирачима жели да се представи и као човек-домаћица и супруга, њен „изазивач“, канцеларски кандидат Социјалдемократске партије (СПД) Пер Штајнбрик и његове социјалдемократе су у својим изборним проспектима изабрали баш Меркелову, као антирекламу, и били критиковани.
         СПД се нашла на удару експерата за промоцију и маркетинг због пар предизборних плаката на којима се налази Меркелова, између осталог, како „претура“ по совојој црвеној ташни, а испод пише „приватна сфера-непознат терен за Меркелову“.
         Експерти сматрају да је, узимати „Меркелову“ за промоцију сопствених политичких идеја, „прилично глупо“.
         „Меркелову ставити на плакат, како би се агитовало за сопствену политичку позицију је једна прилично глупа идеја“, сматра бивши креативни директор међународне агенције за промоцију „Греy“ Франк Дофајде, преносе немачки медији.
         Дофајде каже да не разуме зашто СПД не „игра“ на карту јаких страна свог канцеларског кандидата Штајнбрика, а то су његове привредне и финансијске компетенције.
         Како ће изгледати постизборна коалиција у Берлину, отворено је питање.
         Последње анкете показују да би више од половине Немаца гласало за Меркелову, а за Штајнбрика свега око 20 одсто.
(Танјуг)

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари