ДСС отворена за разговор са СНС о промени власти у Београду
ШЕФ ОДБОРНИЧКЕ ГРИПЕ ДСС У СКУПШТИНИ БЕОГРАДА АНДРЕЈА МЛАДЕНОВИЋ
- Увођењем система БусПлус у градском саобраћају оштећени су и град и грађани. ГСП је у јуну 2010. расписао тендер о систему за наплату карата, а већ у септембру је закључен уговор са конзорцијумом две српске и три турске фирме, а турски део је ту био више покриће, изјавио је Младеновић
ШЕФ одборничке групе Демократске странке Србије у Скупштини Града Београда Андреја Младеновић изјавио је данас да је та партија превасходно отворена за разговор са Српском напредном странком ако дође до разговора о промени власти у Београду.
„Превасходно смо отворени за разговор са СНС јер та сарадња постоји и везана је и за друге локалне самоуправе у Србији. Нови Сад је последњи пример, а има и других“, рекао је Младеновић новинарима.
Он је казао да остаје да се види како ће се ствари одвијати и да ли ће у Београду доћи до било какве промене у наредном периоду.
Младеновић је рекао да ДСС није имао контакте ни са владајућим ни са опозиционим странкама о формирању власти у Београду.
„Нити смо имали позив, нити смо разговарали о томе да дође до неких промена. …ми смо отворени за разговор“, рекао је Младеновић.
Упитан да прокоментарише то што ДСС „математички може да омогући да не буде промена у градској власти“, Младеновић је казао да уз сво поштовање математичких операција та странка превасходно размишља о свом програму.
„Математика је таква да разне комбинације могу да се праве у скупштини града, али ДСС превасходно размишља о свом програму и о интересу Београђана, а да је реч само о математици ми бисмо били власт на различитим нивоима и сад и у претходних четири-пет година“, казао је Младеновић.
Он је рекао да ДСС неће одступити од свог изборног програма који је представио бирачима и додао да је због тога СНС једини партнер са којим може да разговара.
Младеновић је за скупштинском говорницом критиковао градску управу због увођења система наплате БусПлус у градски превоз.
Он је оценио да су тиме оштећени и град и грађани и истакао да је у кратком временском року закључен уговор везан за тај посао.
„ГСП је у јуну 2010. расписао тендер о систему за наплату карата, а већ у септембру је закључен уговор са конзорцијумом две српске и три турске фирме, а турски део је ту био више покриће“, рекао је Младеновић.
Он је додао да је чињеница да се у последње две године промењена три директора ГСП-а говори о озбиљним проблемима у тој фирми.
ДСС је пре почетка седнице затражио да се у дневни ред Скупштине града уврсти и информација о реализацији уговора везаног за БусПлус, међутим то није усвојено.