ЂИЛАС: Тендер за метро у првој половини 2013.

БЕОГРАД ДОБИО ПРВИХ 10 ГРАДСКИХ АУТОБУСА НА ГАС

Антић, Милојевић и Ђилас

  • Од априла треба да почну да стижу први од већ купљених 25 Икарбусових аутобуса, а план је да се ове године од Икарбуса купи још 35 аутобуса, како би се сачувало то предузеће
  • Ако нови систем наплате карата донесе већи приход, у наредном периоду биће могуће појефтинити маркице и појединачне карте за превоз, изјавио градоначелник Драган Ђилас

          БЕОГРАД, (ФоНет) - Градско-саобраћајно предузеће (ГСП) Београд представило је данас 10 првих аутобуса на гас, а том приликом градоначелник Београда Драган Ђилас најавио је да ће се у наредне две године набавити нових 280 зглобних и 120 обичних аутобуса на гас, као и да би у првој половини идуће године могао бити расписан тендер за изградњу београдског метроа.

          Ђилас је изјавио новинарима у погону ГСП на Карабурми да у Београду неће бити приватизације комуналних предузећа- ГСП, као ни електрана, топлана, водовода и чистоће.

          Политика ове градске власти је да та предузећа остану градска и да ми њима управљамо на начин, најбољи за грађане и запослене, изјавио је Ђилас.

          Он је напоменуо да ће, очекујући да нови систем наплате карата донесе већи приход у наредном периоду бити могуће појефтинити маркице и појединачне карте за превоз.

          Ђилас је изјавио да би од априла требало да почну да стижу први од већ купљених 25 Икарбусових аутобуса и да је план да се ове године од Икарбуса купи још 35 аутобуса, како би се сачувало то предузеће.

          Ђилас је рекао да је основна студија за изградњу Београдског метроа готова и да се очекује њено усвајање у Скупштини Града, што би могло бити у априлу, а на основу ње радиће се идејни пројекат, за који треба четири пет месеци, као припрема за тендер.

          После тога би, ако обезбедимо новац, могли у првој половини идуће године да распишемо тендер за извођача радова на београдском метроу, истакао је градоначелник.

          Директор ГСП Београд Милета Радојевић је указао на предности аутобуса на гас, истакавши да су много мањи потрошачи, скоро бешумни и много је мања емисија штетних гасова, односно загађење ваздуха.

          Садашњу потрошњу горива вредности од 3,5 до 3,7 милиона евра месечно, бисмо преполовили када бисмо увели погон на гас у комплетан возни парк, навео је Радојевић.

          Четири нова гасна аутобуса саобраћају на линији 26, два на линији 104, један на линији 35 и три на уговореном превозу.

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари