Директор НИС-а Кравченко доживљава породицу као један од своја три хобија

ОДРЖАО ПРЕДАВАЊЕ СТУДЕНТИМА У НОВОМ САДУ КОЈЕ СУ ПРЕКО ЛИНКА ПРАТИЛА И ДВА ФАКУЛТЕТА У РУСИЈИ

        Kирил Kравченко

  • Oсновни jезик комуникациjе у НИС-у jе енглески, али иако сам jа Рус и патриота и волим Русиjу и руски jезик, одредили смо да енглески буде jезик комуникациjе, jер jе то у складу са целим пословним светом - нагласио је Кирил Кравченко
  • Срушен мит о томе да генерални директор, ако jе успешан у jедноj компаниjи, мора бити успешан и у другим компаниjама“, истакао jе он. Показало се управо супротно - да су сви испитани менажери наjвећих светских компаниjа истакли да су успешни управо зато што потичу из тих фирми
  • На питање студената коjи jе његов хоби, Kравченко jе одговорио да их има три - први jе породица jер сваки распуст проводи са своjа три сина и то jе како jе рекао, условно речено хоби, други хоби му jе спорт, а трећи су путовања, али jе додао да у последње три године, након рођења трећег сина ређе путуjе, иако jе пре тога обишао 112 земаља света

         ЛИДЕРСТВО се не може учити у школама, jер оно захтева константно учење на примерима других и не постоjи образац по коме ће неко постати лидер, изjавио jе данас генерални директор Нафтне индустриjе Србиjе Kирил Kравченко на предавању у Новом Саду.

         „Наjуспешниjи менаџери то вероватно не би били пре 30 година, jер свако време има своjе карактеристике“, рекао jе Kравченко на предавању „Лидерство у савременом свету“ коjе jе одржао студентима Универзитета у Новом Саду.

         Kравченко jе предавање одржао у своjству гостуjућег професора на Департману за индустриjски инжињеринг и менаџмент новосадског Факултета техничких наука.

         Предавање су путем видео линка пратили и студенти и професори руског државног Универзитета нафте и гаса „Гупкин“ у Mоскви и Националног рударског универзитета „Горниј“ у Санкт Петербургу.

         Kравченко jе рекао да jе циљ предавања да подели искуства сакупљена током истраживања спроведеног међу пословним лидерима држава, чланица Г 20.

         Из сваке државе одабрали смо по компаниjу карактеристичну за ту земљу, па смо рецимо из Велике Британиjе изабали „Бритиш петролеум“, из СAД „Џенерал електрик“, а из Шпаниjе „Реал Mадрид“, рекао jе Kравченко.

         „Само време може да покаже да ли ће неко бити добар лидер и добар менаџер, а оно што jе сигурно jесте да jе срушен мит о томе да генерални директор, ако jе успешан у jедноj компаниjи, мора бити успешан и у другим компаниjама“, истакао jе он. Истраживање jе показало управо супротно - да су сви испитани менажери наjвећих светских компаниjа истакли да су успешни управо зато што потичу из тих фирми.

         Предуслов да би неко постао добар генерални директор jе добро образовање, основно образовање из економиjе и права и похађање престижних школа.

         Поред тога, по речима Kравченка, неопходно jе и искуство у индустриjи, познавање индустриjских процеса и њихове примене, као и познавање енглеског и jош неколико других страних jезика.

         „Oсновни jезик комуникациjе у НИС-у jе енглески, али иако сам jа Рус и патриота и волим Русиjу и руски jезик, одредили смо да енглески буде jезик комуникациjе, jер jе то у складу са целим пословним светом“, навео jе он.

         Према његовим речима, ако неки директор жели да напредуjе, мора у свакоj прилици да учи, а осим тога, мора да води рачуна и о томе како се облачи и о начину на коjи говори.

         „Mожда ће звучати чудно, али готово обавезно jе да генерални директор има неки хоби“, рекао jе Kравченко, наводећи да су сви директори у истраживању то и навели, али да то ниjе случаjно, jер током протокола увек има слободног времена за разговор и треба га учинити занимљивим, „а ако се у томе успе онда ће се лакше доћи и до успеха у пословним разговорима“.

         На питање студената коjи jе његов хоби, Kравченко jе одговорио да их има три - први jе породица jер сваки распуст проводи са своjа три сина и то jе како jе рекао, условно речено хоби, други хоби му jе спорт, а трећи су путовања, али jе додао да у последње три године, након рођења трећег сина ређе путуjе, иако jе пре тога обишао 112 земаља света.

         Студенте jе занимало и зашто међу лидерима наjвећих светских компаниjа има више мушкараца него жена, а Kравченко jе казао да jе то ствар и традициjе, али и неких врста занимања.

         Oн jе ипак нагласио да jе последњих година у свету тренд да наjвећа места у наjвећим светским компаниjама заузимаjу жене и као пример навео да наjвећу нафтну компаниjу у Индиjи води управо жена.

         Tоком дела у коме су студенти могли да поставе питања било jе неколико и из Mоскве и Санкт Петербурга.

         Танјуг

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари