Фејсбук објавио које ће све податке својих корисника предавати „трећим лицима”

ВАШИ ПОДАЦИ ЋЕ ИЋИ РЕКЛАМНИМ И АНАЛИТИЧКИМ СЛУЖБАМА, ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОНИМ ОПЕРАТЕРИМА...

  • Фејсбук ће ваше податке корисника давати и својим партнерима — власницима сајтова и апликација за мобилне телефоне, као и другим компанијама чије робе или услуге купују корисници ове друштвене мреже
  • Прикупљаће се и подаци из именика са смартфона  или таблет рачунара, уколико их корисник синхронизује са Фејсбуком

         ОД 1. јануара 2015. године ступа на снагу нова политика коришћења података о корисницима друштвене мреже Фејсбук, која омогућава да се они предају трећим лицима без дозволе власника података. То се наводи у саопштењу друштвене мреже упућеном корисницима.

         Према саопштењу, сматраће се да се корисник слаже са новом политиком ако после 1. јануара 2015. године настави да користи друштвену мрежу и њене сервисе.

         У новој верзији политике се наводи коме ће Фејсбук давати личне податке својих корисника. То су рекламне службе и аналитичке компаније, телекомуникациони оператери и други добављачи услуга за Фејсбук.

         Осим тога, Фејсбук ће податке корисника давати и својим партнерима — власницима сајтова и апликација за мобилне телефоне, као и другим компанијама чије робе или услуге купују корисници ове друштвене мреже.

         Фејсбук ће давати податке корисника и државним органима, уколико буде сматрао да је њихов захтев правно утемељен.

         При том, друштвена мрежа неће тражити дозволу од својих корисника за давање њихових личних података.

         Фејсбук је открио и списак личних података које прикупља. Он укључује целокупну активност људи на друштвеној мрежи: постове, преписку са другим корисницима друштвене мреже, податке о локацији човека, личне податке самог корисника и лица која комуницирају са њим.

         Фејсбук прикупља и чува, уз могућност да их преда напред наведеним трећим лицима, податке о плаћању корисника на друштвеној мрежи, податке о броју његове банкарске картице и остале податке о њој, као и податке о рачунима на које су уплаћивана средства и адресе на које је испоручена роба.

         Друштвена мрежа прикупља и контакт податке самог корисника, и то не само оне које наведе приликом регистрације, већ и оне које он или други корисници поделе преко интерног месенџера Фејсбука.

         Прикупљаће се и подаци из именика са смартфона  или таблет рачунара, уколико их корисник синхронизује са Фејсбуком.

 

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари