Нове руске дизел-гарнитуре каменоване 12-ти пут за четири месеца!

ЧАК ОСАМ ПУТА НА ПРУЗИ КРАЉЕВО-ПОЖЕГА,

А СВЕ НА ТЕРИТОРИЈИ КРАЉЕВАЧКОГ ЖЕЛЕЗНИЧКОГ ЧВОРА

  • ФАКТИ: Неко, нема сумње, смишљено „нишани“ управо руске дизел-гарнитуре. Из психијатријских, политичких или конкурентских разлога. Очито:  ни власт ни железница нису ни покушале да „бацаче камена“ ухвате за руку, иако се све догађа на суженој територији краљевачког железничког чвора. Можда и некоме у власти у Београду одговора да се каменовање настави и да „НН починилац“ одрађује своје. А, сећате се: премијер Ивица Дачић, који је и даље министар полиције, у изборној кампањи се јавно хвалисао да је био на челу најбољег министарства. Још је наступао под девизом „Тврдо“. Баш тврдо, нема шта! Ево већ 12 пута!

        ЈУТРОС је у Баточини поново каменована нова руска дизел-моторна гарнитура која је саобраћала из Лапова за Краљево, што је 12-то каменовање нових руских возова у протекла четири месеца, саопштиле су „Железнице Србије“.

       Каменовању се догодило јутрос у 4.25 сати и том приликом није било повређених, а оштећено је бочно стакло на гарнитури која је наставила вожњу.

       Нови руски дизел-моторни возови су 15. септембра уведени у саобраћај из Краљева за Лапово и Пожегу.

       Каменовањем возова је директно угрожена безбедност саобраћаја, а Железници нанета знатна материјална штета, истакли су у том јавном предузећу.

         Српске железнице нове возове купиле су први пут након три деценије, у периоду од 15. септембра до средине октобра.

        До сада је било је 11 каменовања, од чега осам пута на прузи Краљево-Пожега и три пута на прузи Краљево-Лапово, све на територији краљевачког железничког чвора, а мета каменовања су увек били нови руски возови.

        У месту Трбушани између Краљева и Пожеге 21. октобра је каменована гарнитура и оштећено стакло, а воз је повучен из саобраћаја па нови руски воз више не саобраћа између Краљева и Пожеге.

       У претходна два месеца била је покушаја каменовања на прузи Краљево-Лапово, али није било оштећења.

       Железнице Србије су у ранијим саопштењима наводиле како се директна и индиректна материјална штета процењује на неколико десетина хиљада евра, но да много више забрињавају безобзирност и неодговорност појединаца јер су путници остали без квалитетног и удобног превоза.

       „Железнице Србије“ су купиле нове возове, захваљујући кредиту међународне железничке банке „EuroFime“ од 43 милиона швајцарских франака.

       Купљено је 12 нових дизел-моторних возова руског произвођача „Метровагонмаша“.

       Вредност једног дизел-моторног воза износи око 379 милиона динара.

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари