ДВЕРИ: Зашто се прећуткује Ђиласова крађа?

ПОКРЕТ УВЕРЕН ДА СЕ ЦЕНЗУРА ПРЕМА ЊЕМУ ПОЈАЧАВА

КАКО СЕ ПРИБЛИЖАВАЈУ ВАНРЕДНИ ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ

  • Да ли је то зато што је Ђилас видљиви или невидљиви власник одређеног броја медија, или што његове маркетиншке агенције држе оглашавање у тим медијима па нико не жели да изгуби клијенте због писања против медијског тајкуна, тек нико није смео да објави да је Ђилас преписао 7 од 15 својих нових економских мера од Двери
  • Да би се примениле преписане економске мере Двери - у Ђиласовом програму треба направити крупан раскид са важећом неолибералном економском доктрином и Уједињене монополе Србије довести познанију права, што сигурно не може учинити нико ко је њихов део и експонент
  • ФАКТИ: Статистика Двери која је показала - „није пренео ниједан медиј у Србији, ни штампани, ни електронски“ - није баш сасвим тачна. Факти су у целини објавили саопштење да је Ђилас преписао 7 од 15 економских мера из предизборног програма покрета

        ОТКРИЋЕ да је Драган Ђилас покрао предизборни економски програм Двери и преписао га у својим прилозима за нови програм ДС - није пренео ниједан медиј у Србији, ни штампани, ни електронски.

       Како другачије тумачити ову чињеницу него као небивалу медијску цензуру и аутоцензуру новинара који се не усуђују да открију истину о једном од највећих тајкуна у Србији данас.

       Да ли је то зато што је Ђилас видљиви или невидљиви власник одређеног броја медија, или што његове маркетиншке агенције држе оглашавање у тим медијима па нико не жели да изгуби клијенте због писања против медијског тајкуна, тек нико није смео да објави да је Ђилас преписао 7 од 15 својих нових економских мера од Двери.

       Кад неко изврши плагијат семинарског или дипломског рада - то је велики прекршај и за то се одговара. Кад један од водећих политичара у джави изврши плагијат економског програма друге политичке организације, онда то није ни вест, а по свим новинарским правилима у питању је ексклузива. Више је него карактеристично како функционишу медији у Србији и како се цензура Двери појачава из дана у дан како се приближавају ванредни парламентарни избори.

       У саопштењу поводом открића и доказа Ђиласове крађе (Како је Ђилас украо програм Двери) нагласили смо да не бисмо имали ништа против преузимања наших идеја кад би их и примењивали у пракси они који их преписују. А да то посебно није и неће бити случај са Ђиласом, показало се ових дана.

       Наиме, како сведочи Викиликс, Драган Ђилас је 2009. године америчком амбасадору у Србији Камерону Мантеру за сопствени план развоја Београда рекао да је више маркетиншки него реалан. Такви су и прилози за нови програм ДС, са којима је Ђилас изашао крајем јануара. Ове - његове а наше - нове програмске идеје нису нереалне зато што су непримењиве, већ зато што их само маркетиншки предлаже Драган Ђилас и што ће остати мртво слово на папиру.

       Из једног врло простог разлога: да би се примениле преписане економске мере Двери - у Ђиласовом програму треба направити крупан раскид са важећом неолибералном економском доктрином и Уједињене монополе Србије довести познанију права, што сигурно не може учинити нико ко је њихов део и експонент.

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари