ЂИЛАС: Неслагања са СПС постоје, али неће довести до моје смене

ТВРДИ ДА СЕ У ГРАДСКОМ ПРЕВОЗУ НАПЛАТИ САМО 40 ОДСТО ВОЖЊИ

  • Упитан - да ли очекује да ће и на почетку 2013. бити градоначелник - Ђилас одговорио да ће на почетку 2013. сигурно то бити, а да ће се током године то видети
  • Ђилас је новинарима открио да он и председник Скупштине Града Александар Антић (СПС) немају исто мишљење о узимању кредита од Европске банке за обнову и развој за набавку 180 нових аутобуса, али да обојица сматрају да их је неопходно купити
  • Тврди да је дуг Београда 472 милиона евра али да очекује да ће се 2015. или 2016. напокон изаћи из кризе

        ГРАДОНАЧЕЛНИК Београда Драган Ђилас изјавио је данас да неслагање у појединим питањима са Социјалистичком партијом Србије на градском нивоу нису увод у његову смену и да очекује да сарадња са социјалистима буде настављена као и до сада.

       Ђилас је новинарима рекао да он и председник Скупштине Града Александар Антић немају исто мишљење везано за узимање кредита од Европске банке за обнову и развој за набавку нових аутобуса, али да обојица сматрају да их је неопходно купити.

       „Разлика у мишљењу је у начину како их треба купити. Наравно да то није увод у моју смену”, рекао је лидер Демократске странке.

       На питање да ли очекује да ће и на почетку 2013. бити градоначелник Ђилас је одговорио „да ће на почетку 2013. сигурно то бити а да ће се током године то видети”.

       „Не видим ниједан разлог да се власт у Београду која је добила толики број гласова мења, прекомпонује, или било шта слично. За мене су избори завршени 6. маја и очекујем сарадњу свих странака у парламенту и да се избегавају вређајући тонови”, нагласио је Ђилас.

       Упитан шта ће бити уколико у градској скупштини не прође информација о узимању кредита за набављање нових аутобуса, Ђилас је рекао да ће она проћи и да преузима потпуну одговорност за набавку 180 аутобуса за ГСП и за све последице које то за собом носе.

       Према његовој оцени ти аутобуси су неопходни ГСП-у као и 100 соло аутобуса које ће град купити.

       Он је нагласио да нема другачијег начина да се Београђанима понуди квалитетнији превоз као и да је наплата карата 40 одсто и да тако не може да функционише систем јавног превоза.

       Ђилас је нагласио да је за Београђане најважније да аутобуси стигну и да се уз обавезе које је град преузео од домаћих произвођача следеће године купи 100 соло аутобуса како би наредне зиме Београд имао возни парк који може да издржи температуре од минус 10-15 степени.

       Он је рекао и да је Београд годину и по дана чекао да „Икарбус” буде купљен и да је најозбиљнији кандидат за то била холандска фирма „ВДЛ” са којом је потписано и писмо о намерама, али да је после више од годину дана та фирма одустала од куповине „Икарбуса”.

       „Изгубили смо годину и по дана у набавци аутобуса и зато је данас много аутобуса старијих од 10 година који не могу да функционишу у овим условима зиме”, навео је Ђилас.

       Ђилас је оценио и да је једина будућност за производњу аутобуса у Србији да се „на пример појави 'Фиат' који би купио неку од фабрика које сада раде на производњи аутобуса и донео своју технологију”.

       „Без партнера за домаће фабрике које ће донети своју технологију нема будућности за аутобуску индустрију”, рекао је Ђилас, који је додао, да је дуг Београда 472 милиона евра али да очекује да ће се 2015. или 2016. напокон изаћи из кризе.

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари