НОВА ВЕРЗИЈА: Малезијски Боинг оборен са две подметнуте бомбе

МОСКОВСКИ АВИО-ЕКСПЕРТ ЈУРИЈ АНТИПОВ ВОДИО СВОЈУ ИСТРАГУ И ТВРДИ ДА ЈЕ ЈЕДНА БИЛА У „НОСУ” А ДРУГА ИСПОД ЛЕВОГ КРИЛА

  • Антипов указује да су тела многих путника Боинга била нагорела, а да су лежала у трави која ватром није била ни такнута
  • Друга бомба била активирана да би труп авиона – са истовременом експлозијом танкова за гориво – био „гарантовано разорен”. Међутим, то није био једини разлог         
  • Антипов тврди да су организотори терористичког акта другом бомбом истовремени хтели да обезбеде „потпуну имитацију поготка ракетом и уништавање доказа”
  • Када је авион оборен, над Донбасом било облачно и то је један од разлога што је украјински Су-25 био подигнут у ваздух. Задатак његовог пилота био је или да преноси својом летелицом сигнале са земље или је сам пилот имао „дугме” којим је активирао бомбе у авиону

         ВИСОКОТИРАЖНИ московски дневни лист „Комсомолска правда” објавио је да је малезијски Боинг 777 оборен са – две подметнуте бомбе!

         Дакле: да није срушен ракетним системом „Бук” са земље, а да га није авионским топом од 30 мм оборио ни пилот украјинског Су-25.

         „Комсомолка” је и даље најчитанији лист на територији бившег Совјетског Савеза, а овога пута је објавила резултате истраге о трагедији малезијског путничког авиона коју је обавио руски авио-експерт Јуриј Антипов.

         Према његовој верзији, прва бомба је била постављена у „носу” авиона, а друга – под левим крилом.

         Антипов тврди да његову верзију потврђује и чињеница да остаци авиона приликом пада нису били у пламену и да је пожар избио тек приликом удара о земљу. Додаје да фотографије са места несреће на уверљив начин потврђују да је у салону авиона у кратком временском интервалу била висока температура, што је могло да буде само изазвано „унутрашњом експлозијом”.

Цртеж места друге бомбе

         Антипов посебно указује да су тела многих путника Боинга била нагорела, а да су лежала у трави која ватром није била ни такнута. Додаје да је једна фотокамера, готово истопљена од високе температуре, нађена пола километра од места на којем су горели највећи остаци авиона.

         Антипов наглашава да су његове анализе показале да је друга експлозија била моћнија од прве. Подвлачи да је, по његовим анализама, друга бомба била активирана да би труп авиона – са истовременом експлозијом танкова за гориво – био „гарантовано разорен”. Међутим, то није био једини разлог.                

         Антипов тврди да су организотори терористичког акта другом бомбом истовремени хтели да обезбеде „потпуну имитацију поготка ракетом и уништавање доказа”.

         Он је уверен да је судбина малезијског Боинга била решена много пре јулске катастрофе и да иза свега стоје највероватније специјалне службе САД, а да су украјинске у све биле – укључене.

         Антипов претпоставља да је Боинг био „миниран” на аеродрому у Амстердаму, мада допушта могућност да је то било и на неком другом месту.

         Он је уверен да је у време катастрофе Украјина – према утврђеном сценарију – активирала један свој радар да би малезијски авион „био у зони имитације напада споља”.

         Део сценарија је био и задатак украјинском диспечеру да маршруту лета Боинга помери десетине километара улево, да би га увео у ваздушни простор изнад ратне зоне.

         Антипов посебно наглашава да је 17. јула, када је авион оборен, над Донбасом било облачно и да је то један од разлога што је украјински Су-25 био подигнут у ваздух. Задатак његовог пилота био је или да преноси својом летелицом сигнале са земље или је сам пилот имао „дугме” којим је активирао бомбе у авиону.

 

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари