Руски кредит за прилагођавање Коридора 10 „стандардима Европе“

ГЕНЕРАЛНИ ДИРЕКТОР ЖЕЛЕЗНИЦА СРБИЈЕ ДРАГОЉУБ СИМОНОВИЋ

О ТОМЕ КАКО ЋЕ БИТИ ПОТРОШЕНО 800 МИЛИОНА ДОЛАРА

Драгољуб Симоновић

  • Ових 800 милиона кредита из Русије - прецизирао је Симоновић - потрошиће се на пројекте модернизације и електрификације пруге Београд-Панчево, јер је то прстен који мора да се затвори, и на модернизацију Коридора 10 у дужини од преко 110 километара

        ОСАМ стотина милиона долара руског кредита биће утрошено на пројекте модернизације и електрификације пруге Београд-Панчево, на рехабилитацију преко 110 километара Коридора 10, као и за набавку дизел мотора, рекао је за РТС генерални директор Железница Србије Драгољуб Симоновић.

       Према његовим речима, идуће недеље у Москви биће прецизирани услови руског кредита. 

       Симоновић рекао је да Србији не треба кредит да пере вагоне или за грејање возова, већ су кредит, државне гаранције и субвенције неопходни да би железница добила замах да се прилагоди неким стандардима Европе 

       „Ових 800 милиона кредита из Русије потрошиће се на пројекте модернизације и електрификације пруге Београд-Панчево, јер је то прстен који мора да се затвори, везано за Београд, затим на рехабилитацију Коридора 10 у дужини од преко 110 километара“, рекао је Симоновић гостујући у Дневнику РТС-а.

       Рахабилитација ће бити у две фазе, прва ће се радити у овој години на преко 60 километара, а друга - следеће године на преко 40 километара, јер су то уска грла где возови иду 30 километара на сат, прецизирао је Симоновић.

       Према његовим речима, у плану је и набавка дизел мотора за 100 милиона долара. Ти возови треба да замене шинобусе на деловима пруга где нема електрификације.

       Одговарајући на питање када ће бити испуњен задатак министра Мркоњића да возови возе 160 километара на сат, Симоновић је рекао да ће се у овој години направити битан помак везан за брзину возова. 

       „Али, главни циљ ове наше политике може да се оствари за пет до седам година. Тада ће Коридор 10 бити прилагођен стандардима Европе, као и неки други колосеци попут пруге Београд-Бар“, рекао је Симоновић.

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари