Московска полиција привела преко 150 учесника неодобреног протеста

ПОКУШАЈ ПОЛИТИЧКЕ АКЦИЈЕ У ЦЕНТРУ ГРАДА ПОД ПАРОЛАМА „БОРБЕ ПРОТИВ КОРУПЦИЈЕ“

        ПОЛИЦИЈА је привела више од 150 учесника неодобреног „протеста против корупције“ у центру Москве.

        Сви су приведени у Тверској, централној московској улици, због „нарушавања јавног реда“.

        Борба против корупције је била само изговор - протест је био политички и у режији главног „Американца“ у Русији Алексеја Наваљног.

        Министарство унутрашњих послова РФ је саопштило да је у акцији учествовало око 5.000 људи.

        „Тим Наваљног“ тврди да је приведених било преко 700.

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари

Baja's picture
Baja 20:40 12.06.2017.

  • +21
Voting is closed.

Ruska vlada treba ozbiljno da shvati nesnosni problem korupcije koja razara Rusiju i uradi nešto na smanjenju tog zla.

Slobodanka's picture
Slobodanka 21:36 12.06.2017.

  • +26
Voting is closed.

"Problem korupcije" je sve više otrcani šablon s kojim se zapad nameće kao tutor bivšim socijalističkim zemljama. A o njihovoj korupciji unutar EU i uopšte na Zapadu tek bi imalo da se pripoveda.

Baja's picture
Baja 22:03 12.06.2017.

  • +25
Voting is closed.

Relativizuj ti korupciju kako god hoćeš...
Problem ostaje i problem je veliki.
Kao prijatelj koji želi sve najbolje Rusiji želim je da smanji korupciju i stvori uslove da se to desi.A ti kako god hoćeš...

Иванка's picture
Иванка 22:15 12.06.2017.

  • +21
Voting is closed.

Да, да. Запад такође жели само да бисмо победили корупцију. На крају крајева, он је наш пријатељ, зар не? :))) Ниједна земља у свету није успела да победи корупцију. Али, реците ми, зашто само Русија мора бити уништена због овог проблема?
Чим видим "Kao prijatelj koji želi sve najbolje Rusiji", некако одмах схватам да онаj човек коjи то пише, ниjе пријатељ Русиjе.

Baja's picture
Baja 22:27 12.06.2017.

  • +18
Voting is closed.

Ne mogu da verujem da besmislenim skretanjima teme i demagogijom braniš korupciju u Rusiji.

Prekidam sa tobom takvom bilo kakvu dalju raspravu vezanu za problem korupcije u Rusiji.

Иванка's picture
Иванка 22:36 12.06.2017.

  • +24
Voting is closed.

Браним Русиjу од таквих "пријатеља" као што Ви. Таквим "пријатељима" jа увек желим да кажем: "Докторе, излечи себе". Када себе излечите, онда ћу слушати ваше савете.

Slobodanka's picture
Slobodanka 00:00 13.06.2017.

  • +16
Voting is closed.

Bajo - Pogledajmo sebe, a ima šta da se vidi.
1. Vrednost neiskorišćenog rudnog blaga Kosova i Metohije procenjuje se da je možda čak 1.000 milijardi dolara. Zapadne velesile koje su pokrovitelj otimanja dela srpske teritorije, stale su otvoreno na stranu Albanaca, a njihove moćne, pre svega američke kompanije, kuju planove za eksploataciju blaga čije se rezerve procenjuju na više vekova. Federika Mogerini kroz Briselski dijalog stvarno vodi veoma vredan proces.
2. Srbi na to treba da ćutke pognu glave i još zbog otvaranja i zatvaranja po(d)glavlja treba svojski da se rastrče po svojim varošima i varošicama i da jure mito i korupciju.

O čemu pričamo? Poznati glumac i režiser Roberto Beninji o ovome bi mogao da snimi veoma dobar skeč, ama film. Samo neće ni on. Mnogo mu je, a možda mu se i gadi.

Baja's picture
Baja 00:04 13.06.2017.

  • +1
Voting is closed.

Skrenusmo malo na drugu temu,Kosmeta koja je nama Srbima izgleda neizbežna.

Nije mi problem da se složim sa tobom u velikoj većini tvojih misli.
Jedino mi nije jasno ako si sve to znala i mi sve to znali,zašto smo izabrali budale patriJote na vlast koje su to sve prenebregnuli i na najtagičniji mogući način odigrali gubitničku, izdajničku ulogu kojom smo SVE izgubili a naši neprijatelji SVE dobili.

Slobodanka's picture
Slobodanka 11:16 13.06.2017.

  • +15
Voting is closed.

Posao svakog državnika je da u skladu sa zakonima svoje zemlje brani zemlju kad je napadnuta. Mi nismo vojno izgubili rat na KIM, nego je vojska povučena na osnovu Kumanovskog tehničkog sporazuma. Istovremeno je izglasana Rezolucija 1244 na SB UN! Njen sadržaj i značaj je poznat.
Nije problem u onim vodjama jer oni su nam bar KIM ostavili pod zaštitom UN.

Nego problem je u ovima koji su došli kasnije. Veliki greh je prebacivanje pitanja KIM u Brisel. Očigledno je da je to pitanje tamo prebačeno da bi se u EU završio proces otimanja tog bogatstva. Da je ostalo to pitanje samo u UN ne bi bilo mogućnosti da se to i otme. Koji je interes SAD, V.B. da Srbija ide u EU? Stalno nas političari i razni predstavnici iz SAD samo tamo u EU usmeravaju. Zato da bi konačno oteli Srbiji KIM, a ne za Šiptare nego za sebe. Šiptari će i dalje vodu da nose... a umeju i da se bave i nedozvoljenom trgovinom.
Srbi neće ništa dobiti od ulaska u EU. Pitanje je i da li će biti EU do našog eventualnog ulaska. Može da bude reorganizovana u puno slabiju uniju. Izgubićemo još i na našoj postojećoj privredi jer stalno će trpeti i ona neki diktat iz Brisela i biće samo još veće štete.

Ovo nije prvi put da EU služi kao poseban istureni deo za velika svetska prljava posla!
Izbeglice sa Bliskog istoka i iz drugih ratom zahvaćenih zemalja uopšte nisu trebale onako da putuju preko mora i još da pešače preko Grčke, Makedonije, Srbije itd. I tada je izbegnut SB UN! A za to je dobro poslužila EU.
Trebalo je najpre u zemljama gde se oni pojavljuju, dakle u Turskoj ili u Grčkoj pozvati UN da oni u skladu sa svojim dužnostima rešavaju to pitanje. Tada bi na jednom delu teritorije u zemlji sukoba ili u susednim zemljama UN odredile prihvat i zaštitu tih izbeglica. Ali morali bi preduzeti i druge mere u skladu sa svojim dužnostima, a nekom veoma moćnom to nije odgovaralo.

Napomena: Nakon eventualnog priznavanja Kosova od strane Srbije nema više spornih teritorija i onda je otvoren put da Srbija postane i članica NATO alijanse. I zbog onog šta smo sve mi preživeli i zbog svega što se u svetu dešavalo i dešava se stvarno treba biti lud pa još biti članica te alijanse.

Definitivno oteto i dato KIM + Sve jača strana NATO čizma u Srbiji + drugi efekti ulaska u EU su u MINUSU = ROPSTVO i SIROMAŠTVO! Kome to treba?

Опрем Добро's picture
Опрем Добро 13:42 13.06.2017.

  • +12
Voting is closed.

Ниси ти кроз живот довољно меда претакао да би знао шта је заиста корупција.

Иванка's picture
Иванка 21:45 12.06.2017.

  • +23
Voting is closed.

Ми ћемо то учинити одмах чим ће корупција бити поражена у Грчкој, Словачкој, Италији и на Кипру. Ове земље су испред Русије по питању корупције. (Узгред, да ли сте видели тамо протести против корупције? Такође нисам видела.) Зар не схватате да ствар није у корупцији? Корупција је само универзални разлог за подривање државног система од стране спољних сила. Запад још није смислио ништа ново.

Baja's picture
Baja 22:18 12.06.2017.

  • +17
Voting is closed.

Mislim da bi trebali to da učinite pre poraza korupcije u "Grčkoj, Slovačkoj, Italiji i na Kipru".

Svakako da postoje protesti protiv korupcije u "Grčkoj, Slovačkoj, Italiji i na Kipru",mislim da to nije sporno.

U tim zemljama postoje i jasne instituciobalne zakonske norme koje su uperene protiv korupcije.

U velikoj si i tragičnoj zabludi,korupcija upravo najviše podriva državni sistem zemlje koju takvu korumpiranu "strane spoljne sile" koriste.(korumpirana Jelcinova Rusija je tužan primer toga)

Ako nije "zapad još smislio ništa novo", krajnje je vreme da to smisli Rusija i suzbije korupciju u svojoj državi na nivo koji može da se trpi.

Иванка's picture
Иванка 22:28 12.06.2017.

  • +19
Voting is closed.

"Svakako da postoje protesti protiv korupcije u "Grčkoj, Slovačkoj, Italiji i na Kipru",mislim da to nije sporno."
Али они не добијаjу такву покривеност у светским медијима, зар не?

"U tim zemljama postoje i jasne instituciobalne zakonske norme koje su uperene protiv korupcije."
И у нашој земљи они постоје. Дакле, они не делују, ако корупција тамо и даље постоји, и чак већа него у Русији?

"U velikoj si i tragičnoj zabludi,korupcija upravo najviše podriva državni sistem zemlje koju takvu korumpiranu "strane spoljne sile" koriste."
Стварно? Погледајте још једном на листи земаља које су испред Русије по питању корупције. Тамо постоји опасност за државни систем? Погледајте Америку, корупција је тамо легализована под маском лобирања. И нема проблема.

"Ako nije "zapad još smislio ništa novo", krajnje je vreme da to smisli Rusija i suzbije korupciju u svojoj državi na nivo koji može da se trpi."
Наш ниво корупције је сасвим подношљив. Влада ради много за сузбијање корупције. И људи то виде. Наравно, не постоји лимит до савршенства. Али наш ниво корупције није и не може бити изговор за обоjену револуцију. Наша опозиција то зна боље од било кога. Ниво подршке либерала је у оквиру статистичке грешке.

Adios Amigos's picture
Adios Amigos 23:14 12.06.2017.

  • +18
Voting is closed.

ne razume ona to Bajo. Ona misli da ti zelis zlo Rusiji tako sto im zelis da smanje korupciju.

Baja's picture
Baja 23:53 12.06.2017.

  • +17
Voting is closed.

Da, vidim...
U mom životnom okruženju takva "razmišljanja" većinske Srbije su manjinska pa se svaki put ovako naivan iznenadim na koji način ti ljudi razmišljaju.

Ima barem jedna dobra stvar,našla je večeras izdajnika, stranog plaćenika i neprijatelja(kojim inače trebaju da se bave druge ozbiljne službe a ne komentatori na portalu),verovatno će večeras lakše da zaspi. Šta koga od njih briga za majku Rusiju i ozbiljan problem korupcije sa kojom treba hitno i bezrezervno da se obračuna.

Иванка's picture
Иванка 09:48 13.06.2017.

  • +14
Voting is closed.

"našla je večeras izdajnika, stranog plaćenika i neprijatelja"

Обратите пажњу, ове речи рекли сте Ви, а не jа. Мени то ниjе дошло на памет. :)))
Ниједан члан овог митинга не може именовати неки случај корупције са којим је он лично суочио. Није изненађујуће, будући да је већина учесника - млади људи. Дакле, сви ови митинзи су извршени "на захтев". Они немају никакве везе са борбом против корупције. Они су проведени како би створили слику за западне медије. Ништа више. Човек који то не схвата, или је у заблуди, или... Не желим да Вас увредим. :))
У Русији постоjи системска борба против корупције. Радим на правном порталу и сваки дан видим закони о борби против корупције. Они су се стално допуњују и унапређују. Да не говорим о томе како су многи високи функционери били ухапшени на основу оптужби за корупцију. Само слепац не може да то види. Или - свесни "слепац".

Slobodanka's picture
Slobodanka 22:02 12.06.2017.

  • +20
Voting is closed.

"Amerikanac" zamišlja da je pravi Amerikanac pa bi da kvari današnji ruski praznik. Samo što je Rus, a po opredeljenju autošovinista ili rusomrazac. Kad Ameri nadju saradnike to su eto takve budale, a mi takodje imamo istu takvu sortu.

Evo nešto lepo na današnji dan:
Sirija u plamenu: Gore gasna polja, ali iz potpuno neočekivanog razloga (video) - Sputnik/ Evgenij Odinokov
RUSIJA - 18:35 12.06.2017
Zahvalni sirijski narod odlučio je da čestita praznik Rusima, koji im pomažu u borbi protiv terorizma, vatrometom u čast Rusije. Prisutni su objavili na društvenim mrežama video na kojem je zabeležen praznični vatromet na gasnim poljima Palmire.
https://rs-lat.sputniknews.com/rusija/201706121111535955-Sirija-palmira-...

Adios Amigos's picture
Adios Amigos 23:12 12.06.2017.

  • +15
Voting is closed.

bas zapada briga za korupciju u Rusiji.

Zare2's picture
Zare2 06:23 13.06.2017.

  • +16
Voting is closed.

Rusija je stalno napadnuta izvana, i iznutra..Da i tamo ima korupcije sigurno je,ali nije podoban trenutak sada praviti nemire dok je Rusija pod sankcijama..i stalnom satanizacijom vecitih zapadnih neprijatelja..Opravdavati korupciju time da je i drugi imaju je krajnje neozbiljno..

Slobodanka's picture
Slobodanka 07:37 13.06.2017.

  • +13
Voting is closed.

Na dan državnosti Rusije, a u pitanju je "samo" 1.155 godina e baš na taj dan otvarati pitanje korupcije to je pokušaj umanjivanja značaja Rusije. Na taj dan trebalo je da pričamo o Knezu Vladimiru Velikom, o Aleksandru Nevskom, Ivanu Groznom, Petru Velikom, Katarini Drugoj, o njihovim vojskovodjama kao što su Kutuzov, Bagration, Suvorov, Žukov, itd. i o samom ruskom narodu u presudnim danima njihove istorije.
Zatim o Napoleonovim osvajanjima Rusije godine 1812 i kako i u kojim bitkama su poraženi što je bilo bitno za čitavu Evropu. U drugom svetskom ratu ponavlja se ta uloga Rusije pa bar onda pomenuti bitku kod Kurska.
U današnjem vremenu pred novim teškim osvajačima Rusija na Bliskom istoku opet ima značajnu prelomnu ulogu za čitav svet.

Ovi protesti su specijalna čestitka za državnost od onih koji mrze Rusiju i kojima danas u svetu smeta nova i ojačana uloga Rusije. Neprijatelji Rusije kad bi mogli napravili bi od cele Rusije tek i samo karikaturu! Aleksej Navaljni je korisni idiot koji je hteo da posluži za srozavanje uloge i značaja svoje zemlje, ali malo je bilo pristalica pa još na taj dan koji ga prate.
Zato sam protiv ove teme. I da je neki drugi dan u pitanju bitno je ko o tome piše ili govori. Aleksej Navaljni se već mnogo puta prikazao kao budala i on sigurno nije moj prozor u Rusiju.

Što se nas Srba tiče bilo bi lepo da pomenemo bar Nikolaja Rajevskog koji je bio dobrovoljac i učesnik u srpsko turskom ratu i pogunuo je ovde u Srbiji 1876. godine. Mogli smo da pričamo i o nekim našim ljudima koji su živeli i radili u Rusiji. Šta tek reći o ruskom caru Nikolaju drugom. S obzirom na loše stanje i veoma sumnjivu i neizvesnu budućnost Srbije izgleda da nama neko njemu sličan danas ponovo potreban.

Иванка's picture
Иванка 09:28 13.06.2017.

  • +14
Voting is closed.

"Na dan državnosti Rusije, a u pitanju je "samo" 1.155 godina e baš na taj dan otvarati pitanje korupcije to je pokušaj umanjivanja značaja Rusije."
Тако је било израчунато. У супротном митинг Навалног би окупио само неколико десетина људи. Сигурна сам да су у броj "учесника митинга" укључени обични Московљани који су дошли на празник у центру Москве.

Иванка's picture
Иванка 17:31 13.06.2017.

  • +12
Voting is closed.

"Имам утисак да ће ускоро полиција у Русији штитити либералну опозицију од становништва".
https://cont.ws/@yurasumy/638589

Baja's picture
Baja 08:54 13.06.2017.

  • +14
Voting is closed.

Rusija je velika sila,tako da tvoj strah od novinskih izveštaja o delovanju slabašne opozicije nije opravdan.Nije to banana država kao mi ili bilo koja druga evropska država.

Namerno do sada nisam pominjao proteste i komentarisao sam samo potrebu smanjenja korupcije da dežurne "glavoseče" ne bi pogrešno shvatie komentar(što nisu uspeli).Što se mene tiče i opozicija je legitimna stvar i treba je omogućiti uslove za rad i delovanje,ništa sporno.

Nije na odmet da ruska vlada i u situaciji sankcija i ". stalne satanizacije vecitih zapadnih neprijatelja" poradi ozbiljno na smanjenju korupcije.

Slobodanka's picture
Slobodanka 12:48 13.06.2017.

  • +13
Voting is closed.

Na ovakav svečani dan otvaraju se teme o svim velikim i malim ljudima koji su stvorili i održali Rusiju.
Ni na moj lični rodjendan moja porodica ni u šali ne pominje naprimer neka moja lošije skuvana jela, a jeste bilo ponekad i toga.
Ovde je u pitanju i velika sila i nama bitna država. Treba obostrano da obnovimo veze Srbija - Rusija jer su od 1948 godine one zapuštene, oslabljene, a i pokidane. Kritikovanjem ili ogovaranjem Rusije baš na ovakav dan nećemo to postići jer to s naše strane deluje kao neprijateljsko omalovažavanje. Deluje i nekulturno pa ko se danas otima za nekulturne.
Mogli smo juče pomenuti naprimer i "starog" Mihaila Vasiljeviča Lomonosovu i njegova značajna dostignuća na polju nauke jer i to bi bolje bilo od ovog. Ko voli hemiju uživao bi na svoj način. Ima još puno ruskih stvaralaca interesantnih za pominjanje.

Protekcija je jako star problem i pogadjala je i pogadja veliki broj država sveta. Ona zaslužuje pažnju, ali nekom drugom prilikom i od kompetentnijeg autora. Budimo kulturni.

milovan's picture
milovan 07:50 13.06.2017.

  • +15
Voting is closed.

Amigos i Baja, zabrinuti za korupciju u Rusiji, bas lepo od njih. Koliko je to sve iskreno, sa njihove strane - to je druga prica. Naime njihovi demokratori i reformatori su opustili Srbiju, kao najezda skakavaca. Jos je glodju samo sto su to i ozakonili, dogovori se prave u cetiri oka bez tendera.

мићо's picture
мићо 11:10 13.06.2017.

  • +13
Voting is closed.

Већ сам то рекао,тактика је следећа:Ти "пријатељи"се надовежу на стварно постојећи проблем и као добронамерно се мешају,да би догађаје усмерили у свом интересу,а то је хаос у земљи на коју су усмерени.Чист пример је Украјина,али има их милион.Корупција је најглупљи разлог за мобилизацију маса који упркос томе добро пали.И Вучић је зајебао Србе причом о борби против корупције,јер корупција је само симптом болести.Кад се опозиција бори против корупције то је као да се медицина бори против температуре.А тај дечко што у Москви чита наглас Шекспира је вероватно употребљени провокатор.Треба да упозна мало и руску књижевност.вероватно има опозиционе родитеље ,другорусе.С друге стране моји руски пријатељи од мене сазнају за ове чарке у Москви јер у новостима то није било.

Adios Amigos's picture
Adios Amigos 11:58 13.06.2017.

  • +11
Voting is closed.

ako vam odgovara Putin onda vam je dobar i Vucic.

мићо's picture
мићо 12:37 13.06.2017.

  • +11
Voting is closed.

Добра примедба.За мој укус Путин је десничар,на страни капитала,али да није не би ту ни био.

Slobodanka's picture
Slobodanka 13:07 13.06.2017.

  • +13
Voting is closed.

Ma gde si našao da sa Vladimirom Putinom porediš ovog našeg duhovno zakržljalog i marionetu mentalno sumnjivog sadržaja, a fizičkog klipana? Vučić je fizička grdosija bez normalnog ljudskog sadržaja. On je najskenjaniji predstavnik srpskog roda i veoma izveštačen i bezličan tako da je najrealnije porediti ga sa ukrajinskim Porošenkom, sa crnogorskim Džukelanovićem i sa makedonskim Zajevim.

Adios Amigos's picture
Adios Amigos 13:57 13.06.2017.

  • +14
Voting is closed.

eh, pa lako je Putinu bilo da vlada kad je imao cenu nafte. Tako bi i moja baba znala. Sto se tice uvlacenja zapadu, ja misli da je od gore pobrojanih Putin ipak sampion. Putin je cak i hteo da udje u NATO ali mu nisu dali... Putinovo poltronstvo prema zapadu utoliko je i vece sto je Rusija ipak kakva takva ali snazna drzava i ne mora da pravi kompromise kao male drzave.

Slobodanka's picture
Slobodanka 15:16 13.06.2017.

  • +14
Voting is closed.

Ama glup si neverovatno - do bola. Postavljeno pitanje ulaska Rusije u NATO ima sasvim drugačiji smisao - Da znate da znam kakvi ste nam Vi prijatelji i da je Vaš NATO i osnovan za poražavanje i osvajanje Rusije. Zato je nastupila nervoza u delegaciji SAD koja je to pitanje čula.

Додај коментар