Министарство одбране Русије: Истрага о обарању малезијског Боинга иде - лажним трагом

МОСКВА ЋЕ ХОЛАНДСКОЈ ИСТРАЗИ ПРЕДАТИ СВЕ ПОДАТКЕ СВОЈИХ „ПРИМАРНИХ РАДАРА“

  • Начелник радио-техничких јединица Оружаних снага РФ, Андреј КОБАН: „Наши радари би регистровали ракету да је према малезијском авиону била лансирана источно од места катастрофе. То би се догодило да је ракета полетела са било које тачке источно од места пада авиона“
  • Портпарол Министарства одбране РФ, генерал Игор КОНАШЕНКОВ: „Истрага иде погрешним трагом. И због контрадикторних података о „гелерима“ који су дарили у тело авиона. И због погрешног закључка о типу ракете. И због погрешног опредељивања места са којег је лансирана“
  • Руски војни врх тврди: „Малезијски путнички авион потпуно је контролисао украјински систем ПВО. Зато Кијев све досад одбија да објави где су се тачно налазили његови ракетни системи „Бук“ на дан катастрофе, а и податке о преговорима диспечера - првенствено војних, као и податке о деловању својих радара на дан катастрофе. Нема ни података о функционисању украјинских система ПВО, нити исказа сведока“.

        МИНИСТАРСТВО одбране Русије саопштило је да истрага поводом обарања малезијског авиона изнад Донбаса иде у погрешном смеру јер постоји намера да се заштити Украјина.

        Начелник радио-техничких јединица Оружаних снага РФ, Андреј Кобан, изјавио је да су се „средства ПВО Украјине налазила у зони обарања малезијског Boeing-а“.

        Указао је да Украјина још одбија да објави податке својих радара, што наводи на закључак да је ракета - ако је то био „Бук“ - која је оборила авион била лансирана са територије под контролом украјинске армије.

        Кобан је нагласио да анализе демантују тврдње да је ракета могла да буде лансирана из околине места Сњежноје.

        „Наши радари би регистровали ракету да је према малезијском авиону била лансирана источно од места катастрофе. То би се догодило да је ракета полетела са било које тачке источно од места пада авиона“ - изјавио је Кобан.

        Према његовим речима, техничке могућности руских радара нису довољне за објективне податке о лансирањима јужније и западније од места пада. Кобан је овоме додао:

        „Ситуацију би у том случају разјаснили сателитски снимци о чијем постојању говоре Американци и Кијев“.

        Овоме је заменик главног конструктора радарског система „Утес-Т“ - Виктор Мешћерјаков - придодао да такав радар постоји поред места Уст-Донецк и да он 14 августа 2014.те, када се догодила трагедија, није регистровао лет никаквих других летелица осим двају цивилних авиона источно од Boeing-а и то - у минутима пре његовог пада.

        Портпарол Министарства одбране РФ, генерал Игор Конашенков, подвукао је:

        „Истрага иде погрешним трагом. И због контрадикторних података о ,гелерима’ који сударили у тело авиона. И због погрешног закључка о типу ракете. И због погрешног опредељивања места са којег је лансирана“.

        Конашенков је посебно указао: „Није случајно што Кијев крије податке и од истраге, и од родбине погинулих путника, и од светске јавности податке који би омогућили да се установи потпуна слика катастрофе малезијског авиона“.

        И наставио: „Малезијски путнички авион потпуно је контролисао украјински систем ПВО. Зато Кијев све досад одбија да објави где су се тачно налазили његови ракетни системи „Бук“ на дан катастрофе, а и податке о преговорима диспечера - првенствено војних, као и податке о деловању својих радара на дан катастрофе. Нема ни података о функционисању украјинских система ПВО, нити исказа сведока“.

        Конашенков је најавио да ће Русија Холанђанима предати податке са својих „примарних радара“.

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари