Пенс: Русија и Кина угрожавају водећу улогу САД у освајању космоса

НАПИСАО АУТОРСКИ ТЕКСТ ПОД НАСЛОВОМ „АМЕРИКА ЋЕ СЕ ВРАТИТИ НА МЕСЕЦ И КРЕНУТИ ДАЉЕ”

ПОТПРЕДСЕДНИК Сједињених Држава Мајкл Пенс оценио је да Русија и Кина угрожавају водећу улогу САД у освајању космоса.

„Сада плаћамо по 76 милиона долара за достављање једног свог астронаута на Међународну космичку станицу зато што немамо апарат који је у стању да обавља ту улогу. Осим овога, обавештајне службе Русије и Кине раде на широком спектру антисателитских тхнологија које могу довести у питање ефикасност наше армије. Ово су само два примера који показују да Америка уступа другима своју водећу улогу у космосу” – написао је Пенс у ауторском тексту објављеном у листу Wall Street Journal.

Текст се појавио уочи заседања обновљеног америчког Савета за космос чији је Пенс председник.

Сам текст је публикован под насловом „Америка ће се вратити на Месец и кренути даље”.

Пенс је открио да САД планирају да отпреме астронауте на Месец и на Марс и да организују комерцијалне летове на орбите око Земље.

crni71's picture
crni71 14:41 08.10.2017.

• +20
Voting is closed.

Zemlja je ravna a oni na Mesecu nisu bili.

Аnonymus's picture
Аnonymus 03:16 09.10.2017.

• +1
Voting is closed.

Ko iole poznaje jenkijevski mentalitet I globalisticku strukturu koja vlada njihovom glupom masom a preko nje kao svojim orudjem pokusava da vlada celim svetom, svestan je da nikada nisu bili na Mesecu I ovoliko vremena od tada samo potvrdjuje I ogoljuje to. Bilo bi neverovatno da 50 godina od tada nisu pokusavali da odu opet nego tek sada planiraju da tek za 10-20 godina kao fora opet odu tamo I plus, kao fora, da usput odu na Mars I to ako se Rusi smiluju da im daju neku polovnu raketu sa obavljenom generalkom i koja nije mnogo presla. To samo T-nedotupavci mogu da progutaju.

Додај коментар