ЕПС због грешака у рачунима за струју сменила осам директора и шефова

ПРИЗНАЛА ДА ЈЕ БИЛО „И ГРЕШАКА И НЕМАРА“- ДОСАД СТИГЛО 1.880 РЕКЛАМАЦИЈА

  • Саопштено да су радна места „читачи бројила“ у ЕПС-у укинута 2000. године и да се последњих 16 година за те послове ангажују различите агенције. За пропусте агенција уследиће финансијске санкције у складу са уговором

        ЕЛЕКТРОПРИВРЕДА Србије (ЕПС) данас је саопштила да је било грешака у децембарским рачунима за струју због чега је смењено осам директора и шефова одговорних за бригу о корисницима.

        То су, како се наводи, Соња Милојевић, директор Сектора за бригу о корисницима, Миомир Паповић, директор Одсека за техничке услуге Јагодина, Миле Милошевић, руководилац Сектора за бригу о корисницима ТЦ Краљево и Војкан Вучковић, руководилац Сектора за бригу о корисницима ТЦ Крагујевац.

        У ЕПС Дистрибуцији биће смењени Жарко Шантрић, директор Сектора за подршку тржишту и смањење губитака Београд, Срђан Дјуровић, директор Огранка Краљево, Милош Петровић, шеф службе за контролу мерних места, Огранак Ниш и Добрица Милошевић, директор Огранка Јагодина.

        Вршилац дужности директора ЕПС-а Милорад Грчић оценио је да нису сви рачуни погрешни.

        „Дефинитивно да је у појединим случајевима било грешака и неправилности, као и грешака и немара и у оквиру самог поступка очитавања. Било је и грешака које су направили људи у електродистрибуцијама, односно одговорни у електродистрибутивном систему, било да они припадају ЕПС Дистрибуцији или ЕПС-у”, рекао је Грчић.

        ЕПС је до сада примио 1.880 рекламација грађана за евентуално погрешно испостављене рачуне за електричну енергију за децембар 2016.

        „Тај број рекламација је испод просека за децембар у претходне три године. Сви корисници могу да пошаљу рекламација до краја јануара јер је и наш циљ да решимо сваку жалбу”, рекао је Грчић.

        Додао је да „унутрашња контрола наставља да ради и бавиће се овим питањем дужи временски период”.

        „Желимо да све оно што припада дистрибуцији и бризи о корисницима доведемо на највиши ниво. Контрола већ има неке резултате и биће смењени они који су одговорни за послове који су довели до погрешних рачуна", истакао је Грчић.

        Он је оценио да „када се 1.880 рекламација упореди са 3,6 милиона корисника, то је занемарљиво“.

        „ЕПС има за циљ да реши проблем сваког корисника“, рекао је Грчић.

        У саопштењу се наводи да су радна места „читачи бројила“ у ЕПС-у укинута 2000. године и последњих 16 година на тим пословима ангажују се различите агенције.

        Додаје се да где год се утврде пропусти агенција уследиће финансијске санкције у складу са уговором.

        „До средине 2015. године када је почео процес централизације и корпоративизације у ЕПС-у, свака електродистрибуција расписивала је своје тендере и ангажовала агенције. Сада све те агенције читају заједно“, истиче се у саопштењу ЕПС-а.

        У отвореном поступку јавне набавке, према речима Грчића, ангажован је конзорцијум чији је носилац фирма Секвестер и који чита бројила по цени од 39,9 динара за целу Србију.

        „Постоје разне спекулације о цени читања и тврдим да садашња цена није већа у односу на раније. У претходном периоду пре корпоративизације, цена читања се кретала око 61 динара, а у неким деловима ЕД Чачак и до 145 динара, односно чак и више од 300 динара“, рекао је Грчић.

        Одређене електродистрибуције, како је објаснио, расписивале су тендере где се читачима плаћало на сат па је у планинским деловима за неке засеоке било потребно неколико сати да очитају једно, два или три бројила и та је цена била астрономска.

        „Направили смо добар посао и озбиљну уштеду“, оценио је Грчић.

        Бета

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари