Телепромптер: Вучић помагао Шешељу и финансијски и рекламирањем у медијима на вересију

„ЛИДЕР НАПРЕДЊАКА СЕ ИЗГЛЕДА ДРЖАО ЛОГИКЕ: БОЉЕ ДЕСНИЦА У СКУПШТИНИ НЕГО НА УЛИЦАМА“

Вучић и Шешељ на консултацијама

  • Приходи СРС-а били су 89,9 милиона динара. У поређењу са ванредним парламентарним изборима 2014. године, када су приходи били свега 23,6 милиона динара, радикали су од повратка Шешеља из Хага увећали предизборне приходе чак четири пута
  • СРС дугује „Пинку” 46,4 милиона динара, напредњачкој „Тимочкој телевизији” из Зајечара 1,2 милиона динара, а телевизији „Happy” 13,1 милиона динара. Шешељ се рекламирао на вересију само на телевизијама под директном и очигледном контролом Александра Вучића. Ниједна друга „опозициона” партија није добила прилику да се рекламира на „Пинку” или „Happy” на вересију
  • Шешељ се рекламирао и на другим Вучићевим медијима - „Информер” (3,98 милиона динара), „Курир” (4 милиона динара), „Српски телеграф” (1,6 милиона динара), ТВ „Коперникус” (978.000 динара). Радикали су на оглашавање у Вучићевим медијима у 2016. години пукли 79 милиона динара, а 2014. године свега 1,8 милиона динара

        КАКО ућуткати Шешеља? Нахрани га парама. Вучић то веома добро зна, па зато не чуди чињеница што је баш он финансијски и медијски помогао Шешељу да се поново угура у Скупштину.

        Сећате ли се Шешељевих најава о државном удару и „рушењу режима” када се вратио из Хага? Изгледа да је то само била претећа порука Вучићу - дај паре или ћу ти извести „бесне радикале” на улицу.

        Вучић је видео на шта би личила Србија са сиромашним Шешељем - паљење страних застава, провоцирање суседа, уличне параде радикала, митинзи… Вучић се водио логиком - боље десница у Скупштини, него на улицама.

        С друге стране, Шешељ није задрт, као што многи мисле. Шешељ је одличан трговац. Лаје док је новчаник празан, ћути када се напуни. То је Шешељ био деведесетих, то је Шешељ данас.

        Телепромптер је у више наврата писао да између Вучића и Шешеља постоји дил. Постојање тог дила званично је доказано када је Српска радикална странка објавила финансијски извештај о трошковима кампање.

        Приходи СРС-а били су 89,9 милиона динара. У поређењу са ванредним парламентарним изборима 2014. године, када су приходи били свега 23,6 милиона динара, радикали су од повратка Шешеља из Хага увећали предизборне приходе чак четири пута.

        У извештају се наводи да су радикали у кампању ушли са ороченим депозитом од 33,5 милиона динара. Тај орочени депозит није био приказан у финансијском извештају из 2014. године.

 
 

        Наводи се и да су радикали на рачуну у Комерцијалној банци имали четири милиона динара. Пре две године на истом рачуну забележена су средства од свега 456.000 динара.

        Радикали су за 100 одсто увећали и број донација. Пре две године ниједан радикал није донирао паре за кампању, али је њих 44. уплатило донације 2016. године.

        Милан Дамјановић донирао је 320.000 динара, Зоран Красић исто 320.000 динара, Вјерица Радета 320.000 динара, Вера Шаровић такође 320.000 динара… Радикали су пре две године били беда, а данас имају по 320.000 динара за кампању.

        Чудно је што су сви донирали исти износ.

        Иако у финансијском извештају постоје бројне сумњиве нелогичности, Вучић се трудио да помоћ у новцу буде дискретна, па се у званичним папирима не виде нагле новчане осцилације.

        Вучић је Шешељу директно помогао на други начин.

        У извештају постоје бројни дугови према медијима. На пример, СРС дугује „Пинку” 46,4 милиона динара, напредњачкој „Тимочкој телевизији” из Зајечара 1,2 милиона динара, а телевизији „Happy” 13,1 милиона динара.

        Врло интересантно.

        Шешељ се рекламирао на вересију само на телевизијама под директном и очигледном контролом Александра Вучића. Ниједна друга „опозициона” партија није добила прилику да се рекламира на „Пинку” или „Happy” на вересију.

        Шешељ се рекламирао и на другим Вучићевим медијима - „Информер” (3,98 милиона динара), „Курир” (4 милиона динара), „Српски телеграф” (1,6 милиона динара), ТВ „Коперникус” (978.000 динара).

        Радикали су на оглашавање у Вучићевим медијима у 2016. години пукли 79 милиона динара, а 2014. године свега 1,8 милиона динара.

        Иначе, ово су само званични трошкови.

        Тренутни скупштински сазив најмање осликава вољу народа, већ вољу интересних група, лобиста и страних амбасада. Док су неке западне интересне групе гурале Чеду-Бориса-Чанка, Двери и Демократску странку Србије, Вучић је гурао своју лажну опозицију - Војислава Шешеља.

        Телепромптер
 
Категорије: 

Слични садржаји

Коментари