САД: Од 2005. године се убило 14 учесника ријалитија

АМЕРИЧКИ ПРОСЕК „ОБИЧНИХ САМОУБИСТАВА” ЈЕ 12,4 НА 100 ХИЉАДА СТАНОВНИКА И ТРИ ПУТА ЈЕ МАЊИ

         ДОБАР део телевизијске публике највише је заинтересован за оно што се дешава на телевизији кад се укључе камере ријалити емисија, међутим оно што се дешава након тога често може бити још драматичније.

         Тако је недавно истраживање wеб сајта Тhe Wrap показало да је од 2005. у САД 14 учесника ријалитија извршило самоубиство, од њих преко 34 хиљаде колико их је учествовало. Амерички просек „обичних самоубистава” је 12,4 на 100 хиљада становника, па је стопа самоубистава код ТВ учесника три пута већа.

         Психолози тврде да људи који учествују у оваквим емисијама углавном већ имају нарушено психолошко здравље, а живот у изолацији само их гура у још већи понор. Чак и ментално стабилни учесници су рањиви, поготово када притисак постане превелик.

         „Немају контролу или је изгубе. Пређу све границе. Медији и публика често се не понашају према њима баш лепо. Врло је кратак пут од звезде до никога или до зликовца“, објашњава Нејдин Каслоу, психолог Имори универзитета у Атланти.

         „Морамо бити пажљиви према њима кад се шоу заврши или ако изгубе у њему. Јер, губитници су углавом дан касније у јутарњем програму, а већина нас не жели након пораза који су видели милиони људи да буде на ТВ-у“, додаје она и каже да често и жири (ако га има) зна да не буде баш нежан према такмичарима.

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари