„Алмаз-Антеј”спреман на експеримент који ће показати да малезијски Боинг није оборен „Буком”

РУСКИ КОНЦЕРН ПЛАНИРА ДА ПОРЕД ОТПИСАНОГ БОИНГА 777 АКТИВИРА „БУК-М1”

„БУК-М1”

  • „АА” објавио да ће експеримент извести на свом полигону и о свом трошку – у присуству независних и ауторитетних међународних експерата и представника највећих светских фабрика произвођача авиона
  • Светски познати и признати руски произвођач ПВО-система уверен да ће и то потврдити његове тврдње да оштећења на малезијском авиону не одговарају типу оштећења која прави „Бук-М1” и да ракета није могла да буде лансирана из околине градића Сњежноје
  • Руски медији објавили пет питања која чекају одговор. Међу њима и ово:  Због чега Украјина не објављује податке о дислокацији својих система ПВО и летовима војних авиона на дан трагедије? Поготово је пред катастрофу забележено интензивно деловање украјинских радара, а на 3-5 километара од Боинга 777 био примећен украјински војни авион...

         НАЈВЕЋИ  руски и један од највећих и најпознатијих светских произвођача ПВО-система – Концерн „Алмаз-Антеј” – саопштио је да је спреман да изведе експеримент који ће показати да малезијски Боинг 777 17. маја прошле године над Донбасом није био оборен зенитним ракетним системом „Бук-М1”.

         Предложени експеримент подразумева: да на полигону – поред отписаног Боинга 777 – буде активирана зенитна ракета 938М1 какве користе системи „Бук-М1”.

         „Биће то прилично скуп експеримент, али је наш концерн спреман да га изведе о свом тршку. Бојеву главу 9Н314М можемо активирати поред трупа Боинга идентичног малезијском. Можемо то извести на полигону при чему би отписани Боинг био непокретан” – изјавио је генерални директор концерна Јан Новиков.

         Као учеснике експеримента – „Алмаз-Антеј” је спреман да позове независне и ауторитетне међународне експерте и представнике највећих фабрика произвођача авиона.

         Новиков је нагласио да циљ експеримента неће бити указивање на кривца за трагедију: „Наш циљ је да се утврди каква ракета је оборила малезијски путнички авион, путања њеног лета према авиону и околности њене експлозије поред малезијске летелице”.

         „Алмаз-Антеј” посебно наглашава да је потпуно невородостојна верзија да је малезијски Боинг 777 оборила ракета лансирана из околине градића Сњежноје:

         „Дошли смо до нових података заснованих на реалним карактеристикама ракетних система „Бук-М1”. За то смо користили и моделовање уз помоћ суперкомпјутера. Још једном се потврдила потпуна незаснованост верзија са лансирањем ракете из близине Сњежног. Напросто, природа оштећења на трупу малезијског авиона уопште не одговара оштећењима која прави тај тип ракете”.

         Руски медији су, иначе, данас поново указали да је и даље без одговора шет незаобилазних питања:

         1. Због чега је малезијски авион летео 14 километара изван дозвољеног коридора?

         2. Због чега је Министарство правде и безбедности Холандије објавило 569 докумената који се тичу трагедије, а 147 и даље држи „под кључем”?

         3. Због чега Украјина не објављује податке о дислокацији својих система ПВО и летовима војних авиона на дан трагедије? Поготово је пред катастрофу забележено интензивно деловање украјинских радара, а на 3-5 километара од Боинга 777 био примећен украјински војни авион.

         4. Због чега америчка шпијунажа не објављује своје доказе кривице „проруских сепаратиста”, ако их заиста има?

         5. Због чега основну верзију холандских истражитеља уопште не потврђују изјаве сведока?

 

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари