Air Serbia за Америку лети преко Загреба и Љубљане

У ПЛАНУ ПО ТРИ ЛЕТА НЕДЕЉНО ЗА ЊУЈОРК, ТОРОНТО И ЧИКАГО

  • Air Serbia ће на лизинг узети авионе са 138 економских и осам места у бизнис класи. Биће то летилице старе три до пет година
  • Захваљујући стратешком партнерству са Етихадом, Air Serbia куповаће гориво на међународним аеродромима јефтиније и до 50 одсто
  • Очекује се да ће 2015. године Air Serbia имати око 40 милиона долара профита, а Београд бити чвориште за читав регион и успутна станица путника са Далеког истока према Западу

         ПОСАДЕ српске националне авио-компаније од 1. октобра крећу са обуком за нови тип авиона, Аирбус, а пилоти ће школовање, које траје 24 радна дана, обавити у Етихадовом и тренинг центру Аир Берлина.

         Стручњаци процењују да ће Air Serbia кроз уговор о заједничким линијама са Аир Берлином до 2016. године разрадити линије ка САД и када се достигне одређени број путника биће по три лета недељно за Њујорк, Торонто и Чикаго, и то са успутним станицама у Загребу и Љубљани.

         Air Serbia ће на лизинг узети авионе са 138 економских и осам места у бизнис класи. Биће то летилице старе три до пет година.

         Захваљујући стратешком партнерству са Етихадом, Air Serbia куповаће гориво на међународним аеродромима јефтиније и до 50 одсто. И НИС ће, како пишу Новости, морати да спусти цену на домаћем аеродрому, јер ће Air Serbia уредно измиривати све обавезе али по реалним, а не по надуваним износима.

         Авиони Air Serbia имаће четири излаза дневно, то за сваки авион значи по четири повратна лета - 7.00 часова, 13.00, затим 17.00 и 23.00 часа. Практично максимална искоришћеност авиона. Air Serbia ће саградити хангар, имаће своје линијско одржавање летелица и тиме годишњу уштеду од 15 милиона долара.

         Етихад ће гарантовати за те кредите, а узима их и отплаћује Air Serbia. Такође, највероватније узеће у закуп Терминал 1 на београдском аеродрому, који ће реконструисати, доградити и том инвестицијом заправо платити кирију.

         Постојећи план компаније за ову годину од 1,4 милиона путника највероватније неће бити остварен. Али ће зато тај број наредне године бити дуплиран.

         Очекује се да ће 2015. године Air Serbia имати око 40 милиона долара профита. Београд ће бити чвориште за читав регион, али и успутна станица путника са Далеког истока према Западу.

 

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари