Вишенаменски Су-57 први пут летео са моторима „друге етапе“

ВОЈНИ ВРХ РФ РАЗГОВАРАО О МОЋНОЈ РАКЕТИ „САРМАТ“ УОЧИ ПОЧЕТКА ЊЕНИХ ТЕСТИРАЊА

  • Како је открио заменик министра одбране РФ Јуриј Борисов - тестирања „Сармата“ треба да започну у наредне 3-4 недеље. Та ракета ће бити у наоружању седам руских ракетних пукова, а они ће почети да је добијају кроз годину и по
  • РФ тренутно има 10 авиона тог типа, али су сви досад летели са старим типом мотора 117С. Мотори „друге етапе“ још нису добили име

        ВРХ Министарства одбране Русије - на челу са Сергејом Шојгуом - размотрило је како напредује рад на новој стратешкој ракети.

        Разговор је, као и увек у сличним приликама, обављен иза затворених врата, а МО РФ није објавило о каквој се „стратешкој ракети“ ради.

        Међутим, није тешко претпоставити да се разговарало о „Сармату“, интерконтиненталној балистичкој ракети нове генерације.

        Како је открио заменик министра одбране РФ Јуриј Борисов - њена тестирања треба да започну у наредне 3-4 недеље.

        Та ракета ће бити у наоружању седам руских ракетних пукова, а они ће почети да је добијају кроз годину и по.

        „Сармат“ ће заменити систем „Војвода“ са тешком ракетом РС-20В коју на Западу називају - „Сатана“.

        Иако се производи од 1980-те, „Сатану“ ни један систем ПРО није у стању да заустави.

        Упоредо са „Сарматом“, Русија ади и на свом ловцу пете генерације који је добио ознаку Су-57 (познат је и као Т-50).

        Тај ловац пете генерације управо је обавио свој први лет са новим и моћнијим моторима.

        Конструисани су и произведени управо за Су-57 и названи су „моторима друге етапе“.

        Су-57 је управљао шеф пробних пилота фирме „Сухој“ Сергеј Богдан. Лет је трајао 17 минута и протекао је „према предвиђањима“.

        Надлежни руски министар, Денис Мантуров, поводом овог успеха изјавио је:

        „Потврдили смо високи потенцијал наше војне авио-индустрије, своју способност да стварамо високоинтелектуалне напредне системе. Су-57 има јединствену конструкцију, најсавременију дигитализовану опрему и најсавременије моторе“.

        Су-57 ће уништавати и ваздушне, и копнене и поморске циљеве.

        Русија тренутно има 10 авиона тог типа, али су сви досад летели са старим типом мотора 117С.

        Мотори „друге етапе“ још нису добили име.

        Сви су истовремено и ударни авиони и ловци.

        Министарство одбране РФ за почетак жели 12 таквих авиона, а њихова испорука елитним авио-пуковима почеће такође 2019-те.

        Председник комитета за одбрану горњег дома парламента РФ - генерал Виктор Бондарев - изјавио је управо да Су-57 може брзо бити претворен и у вишенаменски авион шесте генерације.

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари

спој's picture
спој 17:12 06.12.2017.

  • +17
Voting is closed.

Иначе, Сармат је синоним за Србин.

djede_niko's picture
djede_niko 17:34 06.12.2017.

  • +18
Voting is closed.

Гледао пар расположивих снимака са новим мотором. Имају шта показати!Импресивно добро сагоријевање при повишеном потиску при полијетањоу, чак и на ортогоналном погледу задње стране.. Скоро да нема никаквог трага , нити теппературног отиска (мањи отисак него ф22), а узевши о у обзир о каквој снази мотора се ради.
Амери немају више ни труна предности када се су57 наштампа током 2018. са новиим мотором. НАТО има добро да се забрине ако се сусрету са оваквим машинама а да их прате још и су 35 и Су 30 са дугометним и ракетама средњег домета. У блиској борби Амери могу одмах ићи на катапултирање да бар преживе-

Додај коментар