У Анкари - на изложби „Русија очима Турака“ - убијен амбасадор РФ Андреј Карлов

НАПАДАЧ ПУЦАО АМБАСАДОРУ У ЛЕЂА, УЗВИКИВАО „АЛАХУ АКБАР“

        У АНКАРИ је извршен оружани напад на руског амбасадора Андреја Карлова.

        Атентат се догодио у Галерији савремене уметности, приликом отварања изложбе фотографија „Русија очима Турака“.

        Нападач је Карлову пуцао у леђа неколико пута - у тренуцима када је амбасадор РФ завршавао краћи говор којим се обратио посетиоцима изложбе.

        Након испаљених хитаца - Карлов је пао, а атентатор је узвикивао „Алаху акбар”.

        Турски новинар Абдурахман Камбур Оглу је изјавио да му је очевидац - новинар турског листа Hurriyet - рекао да је нападач, између осталог, узвикивао нешто о Алепу и Сирији.

        Абдурахман је додао да постоје информације да је атентатор ушао у зграду с полицијском легитимацијом, у својству телохранитеља којег је обезбедила држава.

        Турска телевизија НТВ објавила је да је полиција ликвидирала нападача на Карлова.

        Турски министар унутрашњих послова Сулејман Сојлу саопштио је да су најмање три особе рањене у време напада на руског амбасадора.            

        Он је касније изјавио је да је атентат на руског амбасадора у Турској извршио припадник специјалне јединице полиције Мевлут Мерт Алтинташ, рођен 1994. године.

        Претходно је информативни портал HaberTurk навео да је убица амбасадора РФ у Анкари Андреја Карлова бивши припадник турске полиције који је отпуштен током истраге о покушају државног удара 15. јула.

        Према наводима портала, 22-годишњи мушкарац је био члан терористичке организације ФЕТО.

        Како се наводи на сајту телевизије CNN Turk, полиција сматра да би пароле које је узвикивао Алтинташ после убиства руског амбасадора могле да сведоче о његовој повезаности са терористичком организацијом Џебхат ан Нусра.

 

Категорије: 

Слични садржаји

Коментари

Donbas's picture
Donbas 18:23 19.12.2016.

  • +58
Voting is closed.

Tuga... ne znam sta da kazem... pocivaj u miru

Gospodar Zarin's picture
Gospodar Zarin 18:35 19.12.2016.

  • +70
Voting is closed.

Jenkiji su ga likvidirali.
Najverovatnije da je Muslimansko bratstvo organizator, a terorista je samo izvrsilac.
Njegovo izvikivanje parola i podrska Alepu nisu motiv, nego obicna magla.
Naravno, Turska ce prebaciti loptu Gulenu - okrivice FETO.
Ovo je simbolicno upozorenje i noz u ledja rusko-turskom dogovoru o Siriji. To je ono o cemu govorim i o tome se radi. Osveta Jenkija.
Ocekujem da se sastanak odrzi i da se dogovori primirje sto pre.
To bi bio najbolji odgovor Jenkijima.

Donbas's picture
Donbas 18:53 19.12.2016.

  • +31
Voting is closed.

Mislis li da je neko treci iskoristio obaminu izjavu da ce rusija platiti za Alepo?
Cudno mi je zarine da ambasador nije imao obezbedjenje?

Gospodar Zarin's picture
Gospodar Zarin 19:08 19.12.2016.

  • +52
Voting is closed.

Niko treci se ne bi usudio.
Ovo je Brenanovo maslo, CIA stoji iza svega.
A ambasador je imao obezbedjenje - ubica je upravo iz obezbedjenja, pandur iz Ankare. I njega su ubili na licu mesta.

Donbas's picture
Donbas 19:37 19.12.2016.

  • +37
Voting is closed.

Koji su to bolesnici... vidim po svim portalima se pise kako se ocekuje zestoka reakcija rusije, ali mislim da od toga nema nista... vrati ce to rusi kad se ovi budu najmanje nadali. Meni je kranje simptomaticno da u istom danu krene akcija na debaljcevo i atentat ambasadora?
Definitivno su dobili instrukcije iz istog mjesta.

Gospodar Zarin's picture
Gospodar Zarin 19:44 19.12.2016.

  • +63
Voting is closed.

USA = najveca teroristicka drzava u istoriji.
Erdoganov savetnik Burhan Kuzu je izjavio da iza atentata stoji neka strana obavestajna sluzba...
A ruski zvanicnici izjavili da atentat nece uticati na rusko-turske odnose i da ce sutrasnji sastanak biti odrzan.
Odlicno, bas to sam i ocekivao.
Ocigledno niko nije naivan cim je upravo ovo prva stvar na kojoj se insistira.
A Turska ce naknadno platiti za traljavo obezbedjenje.

Donbas's picture
Donbas 19:52 19.12.2016.

  • +33
Voting is closed.

Potpuno se slazem!!!

Dejan's picture
Dejan 22:04 19.12.2016.

  • +29
Voting is closed.

Slazem se. Turci, bar sada nemaju razloga za tako nesto. Narvno treba da se ispita kako je ovaj kreten dosao na poziciju da obezbedjuje stranog, pogotovo ruskog, ambasadora. To bi bilo zanimljivo videti. Redzo je napravio cistku u vojsci i policiji, ali je ipak osatavio problemticne tipove. Videcemo da li je imalo smisla spasavati ga?? Ako budu forisrali tezu da je Gulen umesan, ili pak prime "poziv" od neke kurdske organizacije, trebalo bi onda dobro razmisliti da li na turke primeniti berlinsku strategiju.
Sa druge strane Okeana, Garavi se svim silama trudi da ostavi sto vrci krompir Trampu, a ja se i opet nadam da ce Tramp poslati, i njega, i Hilari na robiju.

draganz's picture
draganz 19:31 19.12.2016.

  • +31
Voting is closed.

Meni ipak više liči na Britance. Oni su mozak za ovakve akcije. CIA je više za terenski rad.

Baja's picture
Baja 21:52 19.12.2016.

  • +20
Voting is closed.

Ubačena laž da je islamski podivljali ubica vikao "nešto o Alepu" je gruba podmetačina ,neverovatno kako mediji manipulišu čak i oko mnogo jasnih događaja...

Slika ubijenog islamskog ubice.
https://pbs.twimg.com/media/C0Dlx-3UoAEVxvI.jpg
https://pbs.twimg.com/media/C0DmtQcXUAA0-I_.jpg
https://pbs.twimg.com/media/C0Dm6vHWQAA08uR.jpg

Ед's picture
Ед 17:18 21.12.2016.

  • +8
Voting is closed.

Невероватно је само колико се ти трудиш да лажеш и манипулишеш на сваку вест која се тиче Русије:

http://fakti.org/globotpor/odgovornost-za-atentat-u-ankari-preuzela-tero...

https://www.youtube.com/watch?v=tbUYi_reziA

AntiBot's picture
AntiBot 09:31 20.12.2016.

  • +11
Voting is closed.

I meni su prvo Britanci pali na pamet. Oni su maheri za gadosti i podlosti.

Sloba's picture
Sloba 19:56 19.12.2016.

  • +20
Voting is closed.

Ajde, pretvaraj se jos malo. A posle idi da proslavis sto su ga Rusi dobili u zadnjicu jos jednom pre NG.
Licemeru kretenasti,

Dejan's picture
Dejan 21:56 19.12.2016.

  • +24
Voting is closed.

Evo nama naseg Slobe, koji i jope' nije popio sve prepisane lekove.

Нада's picture
Нада 18:28 19.12.2016.

  • +54
Voting is closed.

За мене је ово страшно тужна вест. На жалост, убијен је наводни починилац, па ће се наручилац тог прљавог злочина извући, као и увек.
То је оно што сам написала у једном коментару- нема мира док се фашистима не сломије кичма.

dumbo's picture
dumbo 19:42 19.12.2016.

  • +23
Voting is closed.

,Мртва уста не говоре.... Штета, да су га само ранили и оставили у животу, нило би интересантно чути од атентатора-убице за чији рачун је то урадио...Бојим се да док Трамп званично не преузме власт, да ће бити ош много оваквих злочина одлазеће администрације К-илари Клинтон, ..дан пре важног састанка челника Русије и Турске, ово је свакако порука ,,избаченог,увређеног, играча,,из ,,сиријског питања,,..

Igor Grozni's picture
Igor Grozni 19:52 19.12.2016.

  • +21
Voting is closed.

Ovaj slucaj Putin nebi smeo da progleda kroz prste.
Nije red,ko je vidio sa turcima prijatelje uopste sa tim "Alahu Akbar".

Oni moraju da plate za ovakvo podmuklo ubistvo.
U ratu su nesposobna rulja ali kad im zrtva padne saka izizavljaju se maksimalno.
Sa tom olosi nemamo nikakvu buducnost sem ratova do istrebljenja.
https://www.YouTube.com/watch?v=RgiHzSmBNO

Sloba's picture
Sloba 21:50 19.12.2016.

  • +27
Voting is closed.

Cinjenica da je napadac ubijen, umesto da bude uhvacen ziv, ukazuje da sama Turska stoji iza atentata.
Nije mi jasno, koliko ubijenih Rusa ce Putinu biti dovoljno da shvati da je Turska istoriski neprijatelj Rusije, kao i Engleska?

U prilog umesanosti Turske govori i podatak da se bivsi policajac bez problema smestio iza ambasadora. Ako ima na stotine ili na hiljade otpustenih sumnjivih policajaca, kako su mogli nepoznatog policajca da puste blizu ambasadora?

Sloba's picture
Sloba 21:59 19.12.2016.

  • +15
Voting is closed.

Ali ovaj atentat pokrece jedno zanimljivo pitanje o kojem bismo mogli da popiricamo, svako sa svojim argumentima:

Da li je ovaj ubica zapravo turski Gavrilo Princip?

Baja's picture
Baja 22:22 19.12.2016.

  • +31
Voting is closed.

Pobogu Slobo,jedan dnevni list Kurir(ispirači mozga nesretnog,priglupog srpskog naroda) je napisao tu glupost i paralelu a ti se primio .Stvarno tužno od tebe.

Sloba's picture
Sloba 10:17 20.12.2016.

  • +18
Voting is closed.

Gavrilo je imao 20 godina kada je izvrsio atentat. Ovaj Turcin je imao 22. Dakle obojica su bili u idealnom uzrastu da budu zrtve uspesnog ispiranja mozga od strane nacionalista i njihove ideologije.
Ali Baja misli da nasi nacionalisti imaju prava da ubijaju jer radilo se o borcima za slobodu. Ali ako nasi protivnici to isto rade, onda se radi o terorizmu.

Da li vas ovi dvostruki standardi podsecaju na neku stranu drzavu?

Slobodanka's picture
Slobodanka 03:20 20.12.2016.

  • +23
Voting is closed.

Ne mogu se porediti ova dva dogadjaja.
Bosna i Hercegovina je bila najpre pod dugogodišnjom stranom - Osmanlijskom vlašću da bi posle njih nastupili opet stranci - Austrougari.

Turska danas u odnosu na nekadašnju Bosnu i Hercegovinu je prilično nezavisna zemlja, ali je i pod značajnim dugogodišnjim uticajem SAD. Zbog neuspelog pokušaja atentata na turskog predsednika Erdogana taj uticaj je malo drugačiji, ali još uvek postoji.

Po logici ostvarivanja nacionalne slobode da se u Turskoj suprotstavlja stranoj dominaciji i preteranom stranom uticaju u Turskoj, onda bi danas u Ankari trebao biti izvršen atentat na američkog ambasadora!
Zaokret koji Turska pravi prema Rusiji i Evroaziji nije stvar strane dominacije nad Turskom, nego bežanje od takve dominacije SAD i okretanje ka saveznicima u njenom bližem regionu.

Austrougarska okupacija Bosne i Hercegovine desila se 1878.godine. Srpski ustanak u Bosni i Hercegovini počeo je 1875 godine i trajao je do 1878 godine. Srbija i Crna Gora su podržavale ustanike, a to je navelo austrijance da ih preduhitre te da požure da udju sa trupama u Bosnu i Hercegovinu. Aneksija je proglašena kasnije 05. Oktobra 1908.godine.

https://sh.wikipedia.org/wiki/Bosansko-hercegova%C4%8Dki_ustanak

https://sh.wikipedia.org/wiki/Austro-ugarska_okupacija_Bosne_i_Hercegovi...

Sloba's picture
Sloba 10:17 20.12.2016.

  • +7
Voting is closed.

Geopoliticki polozaj drzave (Turska) ili okupirane teritorije (BiH) je nesto sto se dozivljava subjektivno. Recimo, izmedju 1907-1914 Srbi su dozivljavali BiH kao okupiranu teritoriju, ali to nije bio slucaj sa muslimanima i Hrvatima. Ili u danasnjoj Turskoj: mislim da mnogo manje od polovine Turaka smatra da je njihova zemlja pod americkom okupacijom, sto ona zapravo i nije, jer SAD su veoma daleko da bi oni odnos Turske sa SAD dozivljavali kao okupaciju. Mislim da velika vecina Turaka vidi odnnos Amerike i Turske kao saradnju protiv istorijskog neprijatelja, Rusije, s kojoj su vekovima ratovali oko teritorija.

Da zakljucim: mi vidimo polozaj Turske na jedan nacin, ali ga Turci vide sasvim razlicito od nas. Isto i u BiH pre 1914. Dakle, ima u svemu tome mnnogo vise subjektivnosti nego sto se to cini na prvi pogled.

Dakle, i u atentatu Gavrila Principa i o atentatu ovog Turcina nailazimo na elemente radikalnog nacionalizma. To je ono sto ih veze.

Sloba's picture
Sloba 13:01 20.12.2016.

  • +9
Voting is closed.

Osim toga, znamo da ekstremni nacionalisti, monarhisti, cetnici e prozapadna desnica, optuzuju komuniste zbog ustanka koji je, po njima, izazvao bes okupatora i stradanje na desetine hiljada neduznih srpskih civila.
Ali oni ne zele da vide da su ustanicki (teroristicki) akt jednog nacionaliste (Gavrilo Princip) i nekoliko njegovih saucesnika bili povod za rat koji je odneo polovinu muskog stanovnistva Srbije, tj. preko 1.200.000 zivota.

Hocu da kazem, u prvom slucaju se uspostavlja direktna uzrocno-posledicna veza, ali se u drugom slucaju odbija postojanje direktne uzrocno-posledicne veze. Kako biste vi to objasnili?

Slobodanka's picture
Slobodanka 15:26 20.12.2016.

  • +13
Voting is closed.

Ne mogu se tako porediti ni početak prvog i drugog svetskog rata.

O 7 Julu danu ustanka u Srbiji bilo je recimo napisano ovo:
"Са својом четом он је извео прву устаничку акцију у Србији, 7. јула 1941. године у селу Бела Црква, код Крупња. Тада је пиштољем (носио је два пиштоља на боковима, као и сви комесари из шпанског рата) убио два жандарма - наредника Богдана Лончара и каплара Миленка Браковића који су дошли да растуре народни збор на коме је Жикица одржао антифашистички говор. Тај дан се у СФРЈ сматрао почетком устанка народа Србије против окупатора и славио се као Дан устанка (Окружни суд у Шапцу донео је 2009. године пресуду о рехабилитацији ове двојице жандарма)."
Ali i ovo je zapisano:
Одмах по приспећу двојице жандарма, који су започели са испитивањем сељака о боравку партизана у селу, Владан Бојанић, студент из Беле Цркве и борац Рађевске чете, који је привремено остао у селу, отрчао је у оближњу шуму да обавести партизане о доласку жандарма и њиховим поступцима. Партизани су непосредно након тога пожурили ка селу. Затим је дошло до оружаног сукоба у ком су учествовали жандарми Богдан Лончар и Миленко Браковић, са једне стране, и Жикица Јовановић Шпанац и непознати партизански борац (вероватно Драгиша Петровић, младић из суседног села Бастава).[1] У овом оружаном сукобу убијени су жандарми Лончар и Браковић.

Једини сачувани домаћи историјски извор, настао недуго након овог догађаја, представља извештај Одељења јавне безбедности из Ужица Комесаријату унутрашњих послова у Београду, од 21. јула 1941. Овај извештај настао је на основу казивања председника сеоске општине Средоја Кнежевића и сеоског старешине Николе Лазаревића. У делу извештаја који говори о догађају након доласка жандарма, истиче се:

После десетак минута од њиховог одласка наишла је жандармеријска патрола. Пред општинском судницом председник општине почео им је да говори о доласку ове групе. У том су пред жандарме искрсла двојица људи и то један наоружан пушком, а други парабелум револвером. Чим су стали пред жандарме повикали су: "Доле оружје!" Жандарми су такође узели пушке на готовс и позвали их да положе оружје и опалили из својих пушака по један метак, али више глава нападача. У том су и ова двојица припуцала на жандарме и на месту их убила.[2]

Podvala je i sramota da je nama odredjeno da takav dogadjaj slavimo kao Dan ustanka u Srbiji. Srbija je okupirana u Aprilu 1941.godine i Nemačka uprava je tada na početku okupacije Srbije postavila srpsku vladu na čelu sa Milanom Aćimovićem sa ciljem da obezbedi i ne rasplamsavanje ustanka. Sigurno je da su žandarmi imali zadatak da ne dozvole takav zbor. Važno je primetiti da je i te žandarme zatekao rat na baš takvim poslovima.

https://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE...
Napravljeno je 1941 godine na teritoriji Kraljevine Jugoslavije i puno veća marionetska država NDH , pojedini rubni delovi su otcepljeni i anektirani pa je u takvim uslovima okupacije po Brozu i njegovim bliskim saradnicima najvažnije bilo to da je u Srbiji Srbin pucao na Srbina.

Nakon raspada SFRJ i svih secesija računalo se opet sa istim scenarijom - da će u Srbiji nastupiti ponovo gradjanski rat slično kao nekad izmedju četnika i partizana i da će se tako država Srbija u potpunosti raspasti.

Nisam pristalica terorizma i atentata, ali Gavrilo Princip nije pucao ni u svoje sunarodnike, niti u svoje sugradjane, nego je pucao u austrougarskog prestolonaslednika kao visokog predstavnika strane vlasti.
Dragutin Dimitrijević Apis je igrao puno važniju ulogu u lošim odnosima Austrougarske i Srbije i u samom sarajevskom atentatu. Bez njegovih aktivnosti i obuke teško da bi Gavrilo Princip ili neko drugi izvršio takav atentat.
https://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%80%D0%B0%D0%B3%D1%83%D1%82%D0%B8...

Austrougarski car Franjo Josip nakon izvršenog sarajevskog atentata se čak protivio objavi rata, ali pod pritiskom ministara, vojske i naroda potpisao je objavu rata sa rečima:
"Ja sam uradio najbolje što sam mogao, ali sada je sve gotovo."
Pravi razlog za izbijanje prvog svetskog rata je u igrama tadašnjih velikih sila. Često se pominjenja i ljubomora V.Britanije zbog tadašnjeg mirnodopskog širenja Nemačke provrede na Bliski Istok, a Srbija zahvaćena ratom je bila zgodna da se takva ekspanzija Nemačke zaustavi. Zbog toga se sarajevski atentat uzima kao povod, a ne pravi uzrok za izbijanje Prvog svetskog rata.
Izvodite suviše parcijalne i subjektivne zaključke kada je u pitanju analiza bitnih istorijskih dogadjaja.
Bitan zaključak za nas odavno je formulisao srpski narod u poznatoj izreci: "Kad se konji igraju tu magarad mrtva padaju."

Nisam pristalica nasilnih promena vlasti, niti atentata, a ni revolucija. Jedino uvažavam upotrebu sile kada je u pitanju odbrana od spoljne agresije, ali i tada treba znati i umeti voditi takve aktivnosti.

Sloba's picture
Sloba 17:55 20.12.2016.

  • +8
Voting is closed.

Tvoj komentar je najvecim delom promasio temu.
Osim toga, ako je narod Austro-Ugarske, nakon atentata, zeleo osvetu i rat, onda postoji uzrocno-posledicna veza izmedju dva dogadjaja. Ne linearna i jednostruka, jer vise cinilaca je uticalo na pocetak rata, ali atentat je onaj dogadjaj koji kao prst povlaci oroz pistolja, onda su usledili pucnji, prva zrtva, a zatim ratne aktivnosti koje su dovele do miliona zrtava. To je redosled dogadjaja i o tome nema sporova, jer se tako dogodilo. Ostale mogucnosti su ipak samo nagadjanja (da li bi rat poceo i bez atentata i kako), jer dogadjaji nisu posli tim drugim, alternativnim putevima, pa razmisljanja o njima ostaju samo u domenu spekulacija.

Slobodanka's picture
Slobodanka 23:23 20.12.2016.

  • +9
Voting is closed.

Ovo već postaje smešno - sve ono što spada u Vaše lično slabo obrazovanje, dakle ono što niste pročitali i savladali za Vas je samo promašena tema drugih komentatora !!!
Austrougarska je iznutra već toliko bila trula da su se plašili gradjanskog rata te su već mnogi uticajni krugovi iz Beča videli da se to može izbeći ako se desi neki drugačiji rat, recimo rat u Evropi.

John Zerzan - Uzroci i značenje Prvog svetskog rata
... "Naprotiv, srpski militant koji je pucao na habzburškog nadvojvodu nije prosto gurnuo Evropu u rat; to se vidi pre svega po činjenici da je između junskog atentata i avgustovske mobilizacije prošlo šest nedelja. Zeman je o tome pisao: „U svim evropskim prestonicama reakcija na ubistvo habsburškog prestolonaslednika bila je mlaka i graničila se sa ravnodušnošću. Ljudi nisu obraćali mnogo pažnje; na berzi jedva da je zabeležen neki potres.“....

Latifundijski sistem feudalnog raspolaganja zemljom, u kombinaciji s čisto zelenaškim oblikom kapitalizma, bili su povod za vrlo snažnu revolucionarnu dinamiku koja je prevagnula nad nacionalističko-separatističkim težnjama prisutnim u višejezičnoj imperiji. U drevnoj prestonici je zavladala dekadentna klonulost, kao odraz posustale vladavine; lajtmotiv bezbrojnih dela bila je čudna atmosfera koja je vladala u Beču, osećanje da „nečemu očigledno dolazi kraj“.
Hofmanstalova Elektra jadikuje, „Da li neko može propadati kao truli leš?“ Njegov zapanujući komad, sa svojom vizijom propasti, savršen je artefakt carskog Beča. Tačnije, drama je bila više nego prikladna metafora za Evropu u celini, jer je izražavala opsesivnu potrebu za krvoprolićem izazvanu strahom od smrti.

Prema Normanu Stounu, „zvanični krugovi u Austrougarskoj su procenjivali da je opšti evropski sukob njihova jedina alternativa građanskom ratu“.[14] Zato je ultimatum upućen Srbiji, posle ubistva Franca Ferdinanda, bio samo izgovor za rat s Rusijom i taj opšti sukob. Srbiji je bio objavljen rat, što je izazvalo uključivanje Rusije, uprkos tome što je ultimatum bio prihvaćen; prema tome, kapitulacija Srbije, koja se u Beču uzdizala kao „blistava diplomatska pobeda“, nije značila ništa.
Ogromna težina austrijskih unutrašnjih problema zahtevala je rat i mnogo šire oslanjanje na njenu najistureniju školu građanskih vrlina, habzburšku vojsku.
https://anarhisticka-biblioteka.net/library/john-zerzan-uzroci-i-znacenj...

Postoje i druge analize, tekstovi i knjige na ovu temu. Nešto od toga treba da pronadjete i sami.

Zapravo za nas je neznanje i nepoznavanje bitnih procesa u svetu i nerazumevanje svega toga najveća opasnost. Za manje zemlje kao što je naša neka šansa da se izbegne rat jeste da se pažljivije posmatra šta se dešava u svetu i kakve su igre tih velikih sila.

Sloba's picture
Sloba 00:56 21.12.2016.

  • +5
Voting is closed.

Smesto je sto ti ne prepoznajes cinjenice:
Atentat - pritisci, pretnje i zahtevi Austo-Ugarske monarhije - rat.
Alternativni redosled dogadjaja ne postoji.
Nagadja se da atentat nije bio uzrok Prvog sv. rata, tj. mnogi misle da bi rat izbio i bez atentata. Ali to je spekulacija koja ne moze vise da se proveri, jer postoji samo jedan niz dogadjaja koji se stsvarno dogodio:
Atentat - pritisci, pretnje i zahtevi Austo-Ugarske monarhije - rat.

Mislis da ako nakacis druge cinjenice koje sa ovim osnovnim imaju malo veze mogu ovde nesto da izmene?

Ti si jedna pisurija od istoricarke.

Evo ja cu ti otkriti tajnu:

Verovatno je da bi do Prvog sv. rata doslo ovako ili onako. Rat bi poceo na nekom drugom mestu, u neko drugo vreme. Mozda i bez Srbije. Ili sa Srbijom, ali ne sa toliko zrtava.
Ali posle atentata, rat Austo-Ugarske protiv Srbije bio je neizbezan.

Sloba's picture
Sloba 01:03 21.12.2016.

  • +6
Voting is closed.

Pada u oci da ti nisi u stanju da razlikujes ono sto je bitno od onoga sto je sporedno.
Tu manu ne mogu da sakriju cinjenice koje iznosis, koje su mozda i tacne, ali nisu bitne. A to je ono sto ti ne primecujes.

Ali, konacno, koji zakljucak mozemo da izvucemo iz ove diskusije?

Da su Gavrilo Princip i njegova atemtat bili povod, okidac, ne samo za rat Austro-Ugarske protiv Srbije, vec i za Prvi sv. rat. S druge strane, atentat protiv ruskog ambasadora nije bio dovoljan cak ni za bombardovanje Turskog ministsarstva odbrane.

Izvlaci se zakljucak da je atentat Gavrila Principa bio mnogo gori, cak neuporedivo gori.
I da paradoks bude jos veci: mi Gavrila slavimo kao heroja mnogo vise, neuporedivo vise, nego sto Turci slave svog atentatora.

Adios Amigos's picture
Adios Amigos 20:07 19.12.2016.

  • +28
Voting is closed.

strasan i neopisiv akt nasilja. moje sau cesece narodu Rusije.

Нада's picture
Нада 20:20 19.12.2016.

  • +40
Voting is closed.

Adios Amigos

Много си покварен и злобан. И на св. Николу немаш обзира према жртви- бар да ћутиш.
Ниси ти случајно одвојио сау (тур. хвала) од чешће.

Adios Amigos's picture
Adios Amigos 21:00 19.12.2016.

  • +20
Voting is closed.

ne insinuiraj i ne pravi skandal u ovom momentu tuge. A vi ste bili ti koji ste navijali d arusija udje u blato Sirije. Ko je govorio napred Putine rasturi ih... ?

ja sam lepo savetovao rusima da se ne mesaju u ovo. Tio je za njih ocigledno visa matematika.

Нада's picture
Нада 21:14 19.12.2016.

  • +35
Voting is closed.

Још си и одвратно циничан!
Надам се да ће ти Руси стати на змијски реп, уз адекватан одговор- на твој савет!

Adios Amigos's picture
Adios Amigos 22:45 19.12.2016.

  • +18
Voting is closed.

nada kako ti znas kako se kaze hvala na turskom ? Da ti nije rekao neki Turcin kad je opamprcio u Bodrumu. Ajde idi kuvaj rucka za sutra ne brini mnogo za svetsku politiku. Vidis da je i putin rekao da je sve uredu, ambasador ce dobiti tamo neko odlikovanje od ministarstva a ubica je vec kaznjen. Sta bi ti, nuklearni rat zbog jednog coveka. Ne ide to tako.

karabas's picture
karabas 11:54 20.12.2016.

  • +12
Voting is closed.

Опет се мајмунушеш ничим изазван?
Лепо седи на тој банани и размишљај како да свако јутро испразниш мозак а да не укакиш банану.

Slobodanka's picture
Slobodanka 22:07 19.12.2016.

  • +28
Voting is closed.

A.A. izrode, ne možete uplašiti svet sa Vašim terorističkim ljubimcima i njihovim podlim zločinačkim aktivnostima, naročito ne ruski svet.

Imate lažno poštovanje za danas ubijenog ambasadora. Poznato je već javnosti to lažno poštovanje svih ljudskih žrtava kao vrhunski cinizam i deo psihološko propagandne igre najpokvarenijih zapadnih igrača. Upamtili smo već da se sa takvima identifikujete.
Uzalud se trudite sa Vašim otrovima. Ne jedemo takve jabuke.

Igor Grozni's picture
Igor Grozni 21:05 19.12.2016.

  • +29
Voting is closed.

Nada@
Tako je ,zar ima ista goreg od podmuklog
ubistva i licemernih izjava,
Dogadaji za gadenje.
Pozdrav.

Нада's picture
Нада 21:20 19.12.2016.

  • +29
Voting is closed.

Igor Grozni@

Да, слажем се. Шта све не гамиже овом планетом? Понекад се искрено изненадим. Поздрав.

Slobodanka's picture
Slobodanka 22:48 19.12.2016.

  • +23
Voting is closed.

Ruskom ambasadoru Andreju Karlovu neka je večna slava.
Iskreno saučešće porodici i bratskom ruskom narodu.

Vest sa Sputnika - izjava ruskog predsednika Vladimira Putina povodom ovog atentata:

Putin: Ubistvo ruskog ambasadora u Turskoj - provokacija © AP Photo/ Emrah Gurel

RUSIJA 20:49 19.12.2016(osveženo 21:05 19.12.2016) Preuzmite kraći link 0 535140 Predsednik Rusije Vladimir Putin nazvao je provokacijom ubistvo ruskog ambasadora u Turskoj.

„Saopštenje je stiglo iz Turske, gde je podlo ubijen ruski ambasador… Izvršeni zločin je provokacija usmerena na prekid normalizacije tursko-ruskih odnosa i na prekid mirovnog procesa u Siriji", izjavio je Putin.
On je naglasio da će odgovor biti pojačana borba protiv terorizma...

Dalje: https://rs-lat.sputniknews.com/rusija/201612191109315787-Putin-Rusija-Tu...

Atentator je 1994 godište, dakle 22 godine. Naručioci atentata su ga brzo "isplatili", a još lakše upotrebili. Mogli da pretpostave da će biti likvidiran ili su i to obezbedili da bude brzo ućutkan.

дулебг's picture
дулебг 21:35 19.12.2016.

  • +26
Voting is closed.

... а извршилац убијен - школски атентат по рецепту ЦИА.

Adios Amigos's picture
Adios Amigos 22:50 19.12.2016.

  • +21
Voting is closed.

Fenomenalna analiza ! Jbt sto se ne zaposlis u odelje ju analitike fsb sada su im takvi najpotrebniji.

karabas's picture
karabas 11:57 20.12.2016.

  • +12
Voting is closed.

Зна се ко је највећи терориста на планети...Америка.
Само то теби не допире до мозга јер га празниш свако јутро.

Adios Amigos's picture
Adios Amigos 13:07 20.12.2016.

  • +6
Voting is closed.

Amerika je simbol demokratije slobode i prosperiteta. I neprijatelj onih koji to ugrozavaju. To zna ceo svet i vi putinashi to znate.

AntiBot's picture
AntiBot 09:42 20.12.2016.

  • +12
Voting is closed.

Covek je ucestvovao u razgovorima i pregovorima izmedju Rusa i pobunjenika u vezi primirja u Alepu. Ovo je NATO odmazda.

Додај коментар